رئیس سازمان بازرسی کل کشور خبرداد:

شناسایی 2 هزار و 500 میلیارد تومان معوقات بانکی

رئیس سازمان بازرسی کل کشوراز شناسایی دو هزار و 500 میلیارد تومان معوقات بانکی خبرداد و گفت: در چهار پنج سال گذشته که بحث مبارزه با فساد اداری مطرح شد بیش از 60 هزار و 500 بازرسی و نظارت در سطح کلان، ملی، خرد، منطقه ای و شهرستانی انجام شده است.
کد خبر: ۵۴۵۹۹۲
شناسایی 2 هزار و 500 میلیارد تومان معوقات بانکی

به گزارش واحد مرکزی خبر، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی در حاشیه همایش سراسری شورای دستگاه های نظارتی کشور افزود: از این تعداد بازرسی و نظارت، 13 هزار و 137 گزارش تهیه کردیم که  از مجموع آن حدود هزار و 50 گزارش تخلفی و جرمی از دست اندرکاران ثبت کردیم.

وی افزود: همچنین از این 13 هزار و 137 گزارش بیش از 40 هزار پیشنهاد اصلاحی به دستگاه ها دادیم که در نهایت ده ها گزارش منجر به شناسایی متخلف شد.

عضو شورای دستگاه های نظارتی در ادامه گفت: در بحث مزایده ها و مناقصه ها نیز 6 هزار و 171 مناقصه و مزایده را به دلیل سوء جریان از نظر شکلی و محتوایی لغو کردیم.

پورمحمدی افزود: در بخش قراردادها ، 3 هزار و 362 تخلف شناسایی که برای برخورد به مراجع ذیصلاح و یا خود دستگاه ها برای اصلاح معرفی شد.

وی گفت: در بحث معوقات بانکی نیز دو هزار و500 میلیارد تومان از معوقات بانکی را شناسایی کردیم و به بانک ها گزارش دادیم.

پورمحمدی افزود: در بحث جلوگیری از تخلفات اراضی نیز 58 هزار هکتار از تصرف افراد خارج کردیم و به بیت المال برگرداندیم.

وی گفت: همچنین چند بانک که مجوز فعالیت گرفته بودند به دلیل رعایت نکردن مقررات جلوی فعالیت آنها گرفته شد و به چند موسسه مالی اجازه فعالیت ندادیم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور افزود: از این مقوله پیشگیری ها در سطح کلان بسیار انجام شده است که در فرصت کافی اطلاع رسانی خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
shamsi
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
۰
۰
فردی را می شناسم كه مدتی زیاد است پریشان احوال جسارت كردم پرسیدم تو چه میشود كه تا به این اندازه غمگین هستی بالا خره عقده دل را باز كرد و گفت من 100 هزار تومان از بانك وام و100هزار تو مان تسهیلات گرفتم و تا بحال در حدود 500 هزار تومان داده ام هنوز هم هر روز به من میگویند بابت دیر كرد باید پول بدهی كارخانه رفت زندگی ام فنا شد دیگر هیچ در بساط ندارم نمیدانم چه كنم مرا در یابید
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها