خلعتبری می توانست النصر را شش تایی کند

یک 99 متفاوت در سپاهان

اگر بازیکنان سپاهان و مخصوصا جواهیر سوکای قدر پاس‌های طلایی خلعتبری را می‌دانستند، شش‌تایی شدن النصر حداقل نتیجه این دیدار بود.
کد خبر: ۵۴۵۳۲۲
یک 99 متفاوت در سپاهان

سپاهان گام اول خود در لیگ قهرمانان آسیا را مقتدرانه برداشت و موفق شد النصر امارات را 3 - صفر در هم بکوبد. در این پیروزی ارزشمند همه عناصر مجموعه سپاهان سهیم بودند ولی بدون اغراق بیشترین سهم این برد متعلق به محمدرضا خلعتبری بود. مهاجم گران‌قیمت و شمالی سپاهان یک شب رویایی را پشت سر گذاشت و با وجود بازی‌های خوبش در این فصل و مخصوصا نیم‌فصل دوم برای سپاهان به جرات می‌توان گفت که بازی امشب برابر النصر بهترین نمایش او طی دو سال اخیر بوده است.

سایت گل نوشت خلعتبری که در این بازی با شماره نامتعارف 99 وارد میدان شده بود در نگاه منتقدانه و به خاطر ضربه‌ای که کمی تا قسمتی خودخواهانه به بیرون زد در این بازی از 100، همانند پیراهنش نمره 99 را به خود اختصاص می‌دهد. کندی مدافعان النصر از یک سو و دوندگی مفرط خلعتبری وقتی با تکنیک ناب و از خود گذشتگی او همراه شد، این نتیجه را به بار آورد که هر 3 گل تیمش با پاس‌های او وارد دروازه شد و اگر بازیکنان سپاهان و مخصوصا جواهیر سوکای دقت می‌کردند، النصر به راحتی 6 تایی می‌شد. اگر خلعتبری در بازی‌های آینده تیمش هم همین کیفیت را از خودش بروز دهد، صعود سپاهان که هیچ، رسیدن به جمع 4 تیم برتر آسیا کمترین کاری است که بقیه تیم همراه با خلعتبری می‌توانند آن را انجام دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها