پایان هفته 27 لیگ برتر انگلیس؛

تاتنهام از چلسی سبقت گرفت

تاتنهام با پیروزی برابر وستهام جایگاه چلسی در مکان سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر را از آن خود کرد.
کد خبر: ۵۴۴۵۷۶
تاتنهام از چلسی سبقت گرفت


تاتنهام در آخرین بازی هفته‌ 27 لیگ برتر انگلیس موفق شد با نتیجه‌ 3 بر 2 از سد وستهام بگذرد و با 51 امتیاز جایگاه چلسی را در مکان سوم جدول از آن خود کند.
در این دیدار که در ورزشگاه خانگی وستهام برگزار شد، گرت بیل در دقیقه 13 گل نخست را برای تاتنهام به ثمر رساند. 12 دقیقه بعد اندی کارول گل تساوی را برای بازیکنان میزبان از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا دو تیم در پایان نیمه نخست با همین نتیجه‌ به رختکن بروند. با شروع نیمه دوم نوبت بازیکنان میزبان بود تا بازی را بهتر آغاز کنند و در دقیقه 58 توسط "کارلتون کول" به گل برسند. "زیگوردسون" در دقیقه 76 گل تساوی را برای شاگردان "آندره ویاش بواش" به ثمر رساند. این پایان کار نبود و در حالی که همگان منتظر شنیدن سوت پایان بازی با همین نتیجه‌ بودند، گرت بیل، ستاره این دیدار در دقیقه 90 گل پیروزی را برای سفیدپوشان به ثمر رساند تا تاتنهام جای چلسی دیگر تیم لندنی را در جدول از آن خود کند.

هفته‌ 28 لیگ برتر شنبه آینده با انجام 8 دیدار آغاز خواهد شد که در یکی از مهم‌ترین بازی‌ها منچستریونایتد، صدرنشین جدول در اولدترافورد از نورویچ‌سیتی پذیرایی می‌کند. در حساس‌ترین بازی هفته‌ هم یکشنبه تاتنهام در وایت‌هارت‌لین از شاگردان آرسن ونگر پذیرایی می‌کند.

در جدول منچستریونایتد با 68 امتیاز صدرنشین است. منچسترسیتی و تاتنهام به ترتیب با 56 و 51 امتیاز در رده‌های دوم و سوم جای دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها