مردم قهرمان جام جهانی کشتی هستند

اسماعیل‌پور: مبارزه من حیثیتی بود

یزدانی برای وارنر کری خواند

یزدانی : به مجارستان برسم وارنر نمی شناسم

کری خوانی های جک وارنر با رضا یزدانی در کشتی خواندنی است.کشتی گیر آمریکایی که در المپیک مدال گرفته یزدانی را به مبارزه دعوت کرده است اما یزدانی می گوید چنانچه مصدومیتش برطرف شود فکر نمی کند وارنر هوس کشتی گرفتن با او به سرش بزند!
کد خبر: ۵۴۴۵۵۱
یزدانی : به مجارستان برسم وارنر نمی شناسم

ملی پوش 96 کیلوگرم ایران که در المپیک لندن مصدوم شد تمرینات تخصصی خود را از سال جدید آغاز خواهد کرد.

رضا یزدانی در گفت و گو با خبرنگار کشتی اظهار کرد: خدا را شکر مصدومیتم در حال برطرف شدن است و اگر پایم مشکل خاصی نداشته باشد تمرینات تخصصی خود را از سال جدید شروع می‌کنم و آماده حضور در مسابقه ها خواهم شد.

وی درباره حضورش دررقابتهای تختی و انتخابی تیم ملی گفت: باید ببینم پایم چقدر می‌تواند فشار تمرینات را تحمل کند اما تا دو ماه آینده می‌توانم در رقابتها شرکت کنم و حاضرم به صلاحدید کادر فنی در هر مسابقه ای کشتی بگیرم.

یزدانی همچنین درباره اظهارات جک وارنر(ملی پوش آمریکا) که خود را آماده رقابت با یزدانی دانسته بود، تصریح کرد: اگر مصدومیتم برطرف شود فکر نکنم وارنر دوست داشته باشد با من کشتی بگیرد، چون در مسابقه آخرم با او به شکل تحقیرآمیزی شکستش دادم. البته وارنر چون مدال المپیک گرفته اعتماد به نفس پیدا کرده و فکر می‌کند می‌تواند در مقابل من پیروز شود اما دفعه بعد که با او کشتی بگیرم از تمایل به کشتی گرفتن با من منصرف خواهد شد! امیدوارم در مسابقات جهانی مجارستان حضور داشته باشم و با وارنر کشتی بگیرم تا حساب کار دستش بیاید!

وی در ادامه درباره رقابتهای جام جهانی تهران و قهرمان کشتی آزاد ایران گفت: خدا را شکر با این که بعضی از نفرات جابجا شده بودند اما بچه ها به خوبی کشتی گرفتند و خوشبختانه ایران قهرمان شد. در وزن من هم حامد تاتاری و امیر عباس مرادی گنجی کشتی های بسیار خوبی گرفتند هر چند رقبای اصلی جهانی به خصوص روسها حضور نداشتند ولی کشتی های این دو نفر بسیار امیدوار کننده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها