ولاتکو:فرصت ها را هدر دادیم

پیش بسوی جام حذفی

هافبک مقدونیه ای تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در دیدار با آلومینیوم هرمزگان فرصت‌ها را از دست دادیم و نتوانستیم پیروز شویم.
کد خبر: ۵۴۴۳۱۶
پیش بسوی جام حذفی

ولادتکو در گفت‌وگو با فارس در مورد اتفاقات بازی با آلومینیوم هرمزگان و مشکلات داوری که این روزها پرسپولیسی ها را به خودش مشغول کرده و اهدافش برای پرسپولیس در فصل جاری به نکاتی اشاره کرد که در زیر اظهارات وی را می خوانیم:

فارس: یک مسابقه حاشیه ساز در بندرعباس برای پرسپولیس رقم خورد. نظرت درباره آن دیدار چیست؟

من و همه بازیکنان پرسپولیس برای کسب 3 امتیاز برابر آلومینیوم هرمزگان به بندرعباس رفته بودیم و می‌خواستیم بازی را ببریم اما متاسفانه دوباره مساوی کردیم و به خانه برگشتیم.بایت این تساوی واقعا متاسف شدیم چرا که 2 امتیاز حیاتی دوباره برای پرسپولیس از دست رفت. با توجه به شرایط جدول تساوی برای پرسپولیس اصلا نتیجه خوبی نیست و اگر می خواهیم کسب سهمیه آسیایی داشته باشیم باید حریفان را شکست دهیم.

فارس: فرصت های خوبی هم برای گلزنی داشتید، اما به راحتی آنها را از دست دادید.

بله،اگر چه نتایج فوتبال قابل پیش بینی نیستند اما ما چند موقعیت صد در صد گلزنی داشتیم و به راحتی آنها را به هدر دادیم. یک قانون در فوتبال وجود دارد؛ اگر فرصت ها را به گل تبدیل نکنید، مطمئنا پیروز نخواهید نشد و همین قانون در دیدار با آلومینیوم گریبان تیم ما را گرفت.

فارس: البته علاوه بر سوختن فرصت‌ها، در پایان بازی با آلومینیوم پرسپولیسی ها علیه داوری هم موضع گرفتند.آیا واقعا داور مشکل ساز شد؟

البته داور اشتباهاتی در جریان بازی داشت اما ما نباید فراموش کنیم که داوران هم انسان هستند و مانند هر فرد دیگری امکان دارد که اشتباه کنند.فکر می کنم داوران مسابقه اعتماد به نفس کامل در دیدار ما برابر آلومینیوم را نداشتند.

فارس: جو استادیوم چطور بود؟به سمت شما هم اشیایی پرتاب شد؟

حواشی در جریان بازی بود، اما اگر بخواهم به لحاظ فوتبالی صحبت کنم، باید اعتراف کنم که جو ایده آل بود و تماشاگران هر دو تیم علاقه زیادی به پیروزی تیم شان داشتند.دیدن این جو در جنوب ایران برایم جذاب بود.

فارس: پرسپولیس که دیگر شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر ندارد؟

بله.ما امتیازهای زیادی را از دست داده ایم و حالا برای قهرمان شدن سخت است که امتیازهای برباد رفته را جبران کنیم.فاصله امتیازی ما با تیم های بالای جدول زیاد است، اما نباید پرسپولیسی ها از ادامه راه ناامید شوند.همه بازی های باقیمانده برای ما حکم فینال را دارند و باید در تک تک بازی ها فکر به فکر برد باشیم و بتوانیم خود را از رتبه هفتمی بالاتر ببریم و با امید زندگی کنیم.

فارس: در جام حذفی چطور؟

مهم ترین هدف پرسپولیس برای فتح جام و قهرمان شدن همین جام حذفی است و ما تمرکز اصلی خود را روی همین جام حذفی گذاشته ایم. جام حذفی بهترین فرصت پرسپولیس برای قهرمان شدن و کسب سهمیه آسیایی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها