انیمیشن "اینجوری بهتره" در 26 قسمت 5 دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی مرکز پویانمایی صبا در مرحله تحقیق، نگارش و پیش‌تولید قرار دارد.
کد خبر: ۵۴۳۹۶۵

به گزارش جام جم سیما به نقل از گزارش خبرنگار مهر،‌ آبتین قهرمانِ داستان‌های "اینجوری بهتره " پسر بچه‌ای دبستانی است که مسایل زندگی روزمره‌اش را با دیدی متفاوت می‌بیند. او می‌تواند برای جوابگویی به سوال‌هایش جواب‌های مختلف و متفاوتی را در ذهن خود خلق کند و در نهایت این خلاقیت ذهنی اوست که او را به سمت جواب بهتر راهنمایی می‌کند.

داستان‌های "اینجوری بهتره" برای بچه‌های دبستانی طراحی شده و منطق پیشبرنده داستان‌ها منطق یک کودک است و داستان با تصورات هیجان انگیز یک کودک پیش می‌رود تا جایی که می‌تواند ارتباط خود را با کودک به عنوان مخاطب اثر تا آخر حفظ کند.

در پس‌زمینه داستان‌ها نکات آموزشی برای رده سنی دبستان پیش‌بینی شده است. تکنیک کار 2D است و کارگاه فیلمنامه‌نویسی اورند نویسندگی کار را برعهده دارد.

کارگردان مجموعه شیوا ممتحن است و در حال حاضر یک قسمت از این مجموعه تولید شده است.

زیبا مرشدلو و افسانه ریاضی انیماتور، شیدا شریفی صدا پیشه، آرش ممتحن آهنگساز، غلامحسن احمدی و آرش خدایاری گروه نویسندگان و سیما ممتحن سرپرست تولید این مجموعه است.

انتهای پیام/

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
گوانجی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
۰
۰
یك قسمت این مجموعه رو در هفتمین جشنواره پویانمایی نشون دادن. صدای كسی كه جای همه حرف می زد صدای یك بچه بود و این كار رو بامزه كرده بود.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها