مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از افزایش وام ضروری به بازنشستگان خبر داد و گفت: در سال آینده به تعداد بیشتری از بازنشستگان وام ضروری 1.5 میلیون تومانی پرداخت خواهد شد.
کد خبر: ۵۴۳۹۵۵
افزایش وام ضروری بازنشستگان کشوری

ایراندخت عطاریان در مراسم بازدید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از صندوق بازنشستگی کشوری که روز یکشنبه برگزار شد، افزود: در حال حاضر 60 هزار بازنشسته وام ضروری دریافت کرده اند که مبلغ آن یک میلیون و 500 هزار تومان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: یک میلیون و 200 هزار نفر از کارمندان دولت تحت پوشش صندوق بازنشستگی هستند که تاکنون باید برای دریافت مطالبات و همچنین تمامی امور و استردادهای خود به سازمان مراجعه می کردند اما از این پس با افتتاح سامانه جامع شاغلین تمامی کارها و انتقال به صورت الکترونیکی انجام می شود و دیگر نیازی به مراجعه به سازمان بازنشستگی وجود ندارد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اظهارداشت: تاکنون بخشی از هزار و 830 میلیارد تومان از مطالبات بازنشستگان کشوری ناشی از اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری پرداخت شده است و همچنین در حال حاضر دو میلیون و 300هزار نفر از بازنشستگان و خانواده های آنها تحت پوشش بیمه تکمیلی هستند.

عطاریان تاکید کرد: تاکنون 420 هزار نفر از بازنشستگان کشوری به مراکز زیارتی و سیاحتی در قالب طرح در خانه نمانیم اعزام شدند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها