مزد بد بازی کردن شکست ناپذیرها

فرکی: گرفتن یک امتیاز برنامه فولاد بود

مهدی امیرآبادی پس از حرکت ناشایست میلاد زنید پور گفت: حرکت بازیکن پیکان در پرتاب پیراهن فولاد به سمت فرکی را به حساب جوانی‌اش می‌گذاریم و امیدوارم مسوولان پیکان او را ببخشند و او را به تیم برگردانند.
کد خبر: ۵۴۳۸۲۹
امیرآبادی: حرکت زنیدپور را به حساب جوانی اش بگذارید!


مهدی امیر‌آبادی اظهار‌کرد: میلاد زنیدپور حرکت اشتباهی انجام داد و من شنیده‌ام مسوولان باشگاه پیکان او را از تیم اخراج کرده‌اند که من از فیروز کریمی خواهش می‌کنم این حرکتش را به حساب جوانی‌اش بگذارد و او را ببخشد.

وی اضافه‌کرد: باشگاه فولاد همیشه از نظر اخلاقی بین سایر تیم‌ها حرف اول را می‌زند، برای همین از فرکی هم خواهش می‌کنم پادرمیانی کند تا این بازیکن به تیمش برگردد.

بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان در ادامه به بازی تیمش با پیکان اشاره‌ کرد و گفت: بازی خوبی بود و تیم پیکان به دلیل شرایطی که در جدول دارد، چیزی برای از دست دادن نداشت.

وی ادامه‌داد: پیکان یک بازی بسته را انجام داد ولی ما با تغییر تاکتیکی که در نیمه دوم انجام دادیم توانستیم برنده این بازی خانگی باشیم.

امیرآبادی با اشاره به این‌که تیمش برای قهرمانی می‌جنگد، بیان‌کرد: هدف ما قهرمانی و کسب سهیمه آسیا است و تمام تلاش‌مان را برای رسیدن به این هدف انجام می‌دهیم و به هیچ وجه به دنبال حفظ رکورد نیستیم.

وی با بیان این‌که هفته‌ آینده در آبادان میهمان نفت هستیم، به ایسنا گفت: بازی با نفت هم مانند بازی با پیکان برای ما سخت خواهد بود ولی نباید به جایگاه آن‌ها در جدول نگاه کنیم و مغرور شویم؛ ما در این بازی هم به‌دنبال سه امتیاز هستیم و نفت را به هیچ وجه دست‌کم نخواهیم گرفت.

تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر با نتیجه سه بر یک پیکان را شکست داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها