پای لاپورتا هم در میان است

جاسوس بازی در بارسا!

بیست‌ودومین پیروزی بارسا در فصل جاری لیگا برابر سویا رقم خورد که این پیروزی باعث شد تا کاتالانی ها 68 امتیازی شوند.
کد خبر: ۵۴۳۸۲۷
بارسا 68 امتیازی شد


در آخرین شنبه شب لیگا، بارسلونا پیشتاز رقابت‌ها در ورزشگاه خانگی خود نوکمپ به دیدار سویا رفت و در پایان توانست مهمانش را با شکست 2 بر یک بدرقه کند. داوید ویا و لیونل مسی با گل‌های دقیقه‌های 52 و 60 خود گل دقیقه 42 بوتیا را بی‌اثر کرده و پیروزی دیگری را برای آبی‌-اناری‌ها به ثبت رساندند. بارسا با این پیروزی 68 امتیازی شد و همچنان پیشتاز رقابت‌ها باقی ماند.

پیش از این مسابقه 3 بازی دیگر برگزار شده بود که در آنها رئال‌مادرید در خانه لاکرونیا 2 بر یک پیروز از زمین بیرون رفت. ختافه هم در خانه مایورکا توانست برد 3 بر یک را رقم بزند. ساراگوسا و والنسیا با تساوی 2 بر 2 امتیازهای بازی را میان خود قسمت کردند.

این هفته‌ از رقابت‌ها یکشنبه (امروز) با برگزاری چهار مسابقه دنبال می‌شود. در این رقابت‌ها رایو وایکانو پذیرای وایادولید است، سلتاویگو در خانه به دیدار گرانادا می‌رود، آتلتیکومادرید و اسپانیول، ال‌کلاسیکوی کوچک اسپانیا را در مادرید برگزار می‌کند و بتیس هم در آخرین بازی یکشنبه میزبان مالاگا خواهد بود. آخرین دیدار هفته را هم دوشنبه شب لوانته و اوساسونا برگزار می‌کنند. هفته بیست و پنجم لیگا جمعه شب با دیدار بیلبائو - سوسیداد آغاز شد که با پیروزی سه بر یک مهمان به پایان رسید.

در جدول لیگا پس از بارسای 68 امتیازی، آتلتیکومادرید با 53 امتیاز از 24 مسابقه در مکان دوم جای دارد. رئال مادرید هم با پیروزی در ریازور 52 امتیازی شد ولی از جایگاه خود در مکان سوم جدول لیگا تکان نخورد.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها