دلایل شرکت نکردن رئیس فدراسیون قایقرانی ایران در اجلاس آسیا ؛

اسبقیان: نشست سالانه ای در کار نبود

سرپرست دبیری فدراسیون قایقرانی خبر داد:

استقلال و پرسپولیس به آب می زنند!

مسابقات لیگ آب های آرام کشور با برگزاری 4 دور مسابقه رفت و برگشت تیرماه و آبان ماه سال ‏آینده برگزار خواهد شد.‏
کد خبر: ۵۴۳۱۸۴
استقلال و پرسپولیس به آب می زنند!

مسعود مهدوی‌‎نیا، ضمن تایید خبر فوق تصریح کرد: رقابت‌های لیگ آبهای آرام کشور در دو بخش بانوان و آقایان ‏برگزار خواهد شد. این رقابت ها در مواد کایاک یکنفره 200 و 500 متر، کایاک دونفره 500 متر و کانوی ‏یکنفره 200 متر برای بانوان و کایاک و کانوی یکنفره و دونفره 1000 و 200 متر در بخش آقایان انجام می‌‏شود.

وی ادامه داد: حداقل سن شرکت کنندگان در مسابقات باید 15 سال باشد و هر باشگاه تنها می‌تواند یک قایق در هر ‏مرحله شرکت دهد. تیم‌هایی که قصد حضور در این مسابقات را دارند تا 15 اسفند ماه برای حضور در این رقابت‌ها باید اعلام آمادگی کنند.‏

سرپرست دبیری فدراسیون قایقرانی در خصوص تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات اظهار داشت: از تیم های کاناپولو و هیات‌های استان دعوت کردیم که در این مسابقات هم حضور یابند. رقابت‌های لیگ برتر آب‌های آرام به صورت رفت و برگشت در دریاچه آزادی تهران برگزار می‌شود. ضمن اینکه سعی می‌کنیم با تعدادی از تیم‌ها و باشگاه‌های مطرح کشور از جمله استقلال و پرسپولیس برای حضور در این مسابقات رایزنی کنیم.

مهدوی‌نیا در پاسخ به این سوال که آیا برگزاری لیگ آب‌های آرام برای اولین با در کشور صورت می‌گیرد؟ گفت: اولین بار در سال 1374 نخستین مسابقات لیگ آب‌های آرام در کشور برگزار شد. ضمن اینکه حدود سه سال و نیم پیش  هم این مسابقات پیگیری شده بود.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها