دومین روز ازهفته چهارم لیگ بین‌المللی اسکی آلپاین

کیادربندسری‌ها همچنان در صدر

برای اولین بار در مسابقات قهرمانی اسکی جهان؛

صید یازدهم شد

در اولین روز از مسابقات اسکی صحرانوردی قهرمانی جهان در ایتالیا سید ستار صید برای اولین بار در دور اول با ثبت رکورد 26:06.4 در مسافت 10 کیلومتر پاتیناژدر جایگاه یازدهم در میان 72 اسکی باز قرار گرفت.
کد خبر: ۵۴۳۱۶۵
صید یازدهم شد

این رقابتها با حضور برترین اسکی بازان جهان هر دو سال یک بار برگزار می شود که تیم ملی اسکی صحرانوردی ایران در دو بخش آقایان و بانوان با ترکیب کامل و برای کسب سهمیه المپیک زمستانی سوچی 2014 در این مسابقات حضور یافت .
در این مسابقه یاسین شمشکی دیگر اسکی باز تیم ملی به مکان چهل و یکم رسید، ابولفضل ساوه ای چهل و هشتم شد و علیرضا مقدید به جایگاه پنجاه و پنجم دست یافت. در این مسابقه اسکی باز رومانیایی اول شد، قرقیزستان دوم و دانمارک در جایگاه سوم قرار گرفت.

سید ستار صید در اسلو نروژ و در مسابقات سال 2011 قهرمانی جهان به مکان نوزدهم رسیده بود. همچنین در مسافت 5 کیلومتر فرزانه رضا سلطانی سی و هفتم شد، گلناز ساوجی چهل و سوم شد و آزاده کیا شمشکی در رتبه چهل و چهارم قرار گرفت. این اولین تجربه برون مرزی تیم ملی اسکی صحرانوردی بانوان بود. مراسم افتتاحیه این رقابتها با حضور کاسپر رئیس فدراسیون جهانی و رژه تیم ها از جمله ایران در مرکز شهر وال دی فیم برگزار شد .

این تیم را سید مصطفی میرهاشمی و زهرا ساوه شمشکی به عنوان مربی هدایت می کنند که علی عمران سولقانی به عنوان سرپرست و سید عبدی افتخاری به عنوان نماینده وزارت ورزش وجوانان همراهی می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها