سومین دوره از رقابتهای لیگ جودو بانوان باشگاهای کشور در سالن شهید افراسیابی تهران آغاز و طی آن هیات جودو خراسان رضوی با سه پیروزی و 9 امتیاز در صدر ایستاد.
کد خبر: ۵۴۳۱۶۴
خراسان صدرنشین لیگ جودوی بانوان


در این دوره از رقابتهای لیگ 7 تیم لبنیات سهند تبریز، باشگاه 22 بهمن شهرداری خرم آباد، هیئت جودو تهران، هیئت جودو البرز، هیئت جودو خراسان رضوی، تیم امید همدان و تیم منتخب نهاوند و همدان شرکت نموده اند که هفته اول این مسابقات با مرخصی تیم هئیت جودو تهران همراه بود.
در این هفته تیم ها سه دور مبارزه کردند که دور نخست خراسان رضوی 5 بر2 امید همدان را شکست داد، منتخب نهاوند 6 بر یک برابر البرز صاحب پیروزی شد و شهرداری خرم آباد 5 بر2 در پیکار با لبنیات دامنه سهند تبریز به پیروزی دست یافت.
در پیکارهای دور دوم خراسان رضوی 5 بر2 لبنیات دامنه سهند تبریز را از پیش رو برداشت و شهرداری خرم آباد هم 7 بر صفر البرز را شکست داد. در پیکارهای دور سوم نیز لبنیات دامنه سهند تبریز 5 بر2 از سد امید همدان گذشت و خراسان رضوی در یک مبارزه نزدیک4 بر3 مقابل البرز صاحب پیروزی شد.

از جودوکاران مطرح این هفته می توان از تکتم بیدل از تیم شهرداری خرم آباد نام برد که حریفان خود را در هر دو بازی در 5 و 10 ثانیه ضربه فنی نمود. ضمن اینکه اکرم خانی از شهرداری خرم آباد و صبا کرمعلی از تیم منتخب نهاوند و همدان رقابتهای زیبایی را به نمایش گذاشتند.

در پایان رقابتهای این هفته تیم هیئت جودو خراسان رضوی با انجام سه پیروزی و 9 امتیاز مکان نخست جدول رده بندی ایستاد،  22 بهمن شهرداری خرم آباد با انجام دو بازی و 6 امتیاز در مکان دوم قرار گرفت و دو تیم منتخب نهاوند و همدان با سه امتیاز و تفاضل متفاوت سوم چهارم هستند.

تیم هیات جودو تهران امروز مرخصی داشت که بازیهای عقب افتاده این تیم در دومین هفته رقابتهای لیگ انجام خواهد شد که نتیجه بازی با باشگاه 22 بهمن شهرداری خرم آباد می تواند جدول رده بندی را دستخوش تغییر نماید.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها