تیم ملی کشتی آزاد ایران پیش از دیدار با امریکا با پیروزی یکطرفه در برابر گرجستان ، دست به قدرت نمایی زد .
کد خبر: ۵۴۳۱۱۴
قدرت نمایی کشتی پیش از دیدار با امریکا


در دور سوم جام جهانی کشتی آزاد، تیم ملی ایران موفق شد در حضور حدود 15 هزار تماشاگر گرجستان را شکست دهد و با سه برد متوالی آماده نبرد با آمریکا شود.

حسن رحیمی، حسن مرادقلی، مهدی تقوی، صادق گودرزی، احسان لشگری، حامد تاتاری و محمدرضا آذرشکیب هفت برد پیاپی را نصیب ایران کردند.

ایران تیمهای ژاپن(7-0)، بلغارستان(6-1) و گرجستان را تا به حال شکست داده و در صورت عبور از آمریکا فینالیست می شود.

نتایج انفرادی

ایران 7 - گرجستان 0

55 کیلوگرم: حسن رحیمی 8 – گیوی داویدووی 1 (2-0 و 6-1)

رحیمی وقت اول را با دو زیرگیری برد. در تایم دوم ملی پوش ایران با خاک، بارنداز و یک فتیله پیچ تماشاگران را به وجد آورد و 5 امتیاز گرفت. سپس هر دو کشتی گیر یک امتیاز دشت کردند.

60 کیلوگرم: حسن مرادقلی 3 – مالخاز کوردیانی 1(2-0، 0-1 و 1-0)

مرادقلی با یک پیش انداز و چرخش دیدنی یک امتیاز در وقت اول گرفت و در ادامه حریفش را به بیرون برد و 2-0 برنده شد. در ثانیه های پایانی وقت دوم مرادقلی خاک شد و کار به وقت سوم کشید. اما در این تایم مرادقلی حربه کشتی گیر گرجی را روی خودش اجرا کرد و در 10 ثانیه آخر حریف را در خاک نشاند تا دومین برد نصیب ایران شود.

66 کیلوگرم: مهدی تقوی 2 – مالخاز زارکوا 0

دارنده دو مدال طلای جهان در 2 ثانیه به پایان، به پاهای حریفش رسید و 1-0 پیروز شد. تقوی همین شیوه را در تایم دوم هم پیش گرفت و پیروز مسابقه شد.

74 کیلوگرم: صادق گودرزی 4 – جاکوب ماکاراشویلی 1(3-0 و 0-1 و 1-0)

نایب قهرمان المپیک با یک خاک و بارانداز اجازه عرض اندام به حریفش نداد و تایم اول را برد. کشتی در وقت دوم به کلیچ کشیده شد که گوی برای کشتی گیر گرجی بیرون آمد و 1-0 پیروز شد.در تایم سوم گودرزی با یک دو خم عالی حریف را در خاک نشاند و برنده کشتی شد.

84 کیلوگرم: احسان لشگری 10 – نودار اگادزه 2 (6-2 و 4-0)

برنده مدال برنز المپیک، فنون مختلفی از جمله زشت و زیبا را روی حریف گرجی اش آزمایش کرد. او در تایم دوم هم حریفش را از بالا به پل زد.

96 کیلوگرم: حامد تاتاری 8 – بکا چلیدزه 1 (3-0 و 5-1)

تاتاری که اولی کشتی اش را در جام جهانی می گرفت از لحاظ قدرت بدنی به حریفش کاملا سر بود و در هر دو تایم با خاک و بارانداز امتیاز گرفت.

120 کیلوگرم: محمدرضا آذرشکیب – توریکه خیدشویلی (1-0 و 7-0)

آذرشکیب در وقت اول فشار زیادی به خودش وارد نکرد و یک بار پای حریفش را به بیرون برد. 13 ثانیه از تایم دوم گذشته بود که آذرشکیب با خاک و بارانداز 3 امتیاز پیش افتاد. آذرشکیب با خاک و به پل زدن حریف امتیازاتش را به هفت رساند و هفتمین برد را نصیب ایران کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها