او بهانه می آورد

مظلومی: زاید مصدوم نیست

مظلومی:بازیکنان با تفکراتم آشنا شدند

در انتظار هت تریک زاید برابر پرسپولیس

فرصت زیادی برای انتقال خواسته‌هایم به بازیکنان نداشته‌ام اما در همین یک هفته‌ای که با بازیکنان بودم سعی کردم آنها را با تفکراتم آشنا کنند.
کد خبر: ۵۴۲۷۱۲
در انتظار هت تریک زاید برابر پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم المهدی هرمزگان گفت: تمام تلاشمان را برای برد برابر پرسپولیس می‌کنیم.

پرویز مظلومی در گفت‌وگو با ایسنا منطقه خلیج فارس، افزود: ما بازی سختی با پرسپولیس داریم که هر سه امتیازش بسیار مهم است. سعی می‌کنیم در بندرعباس پرسپولیس را ببریم چون مردم بندرعباس لیاقت زیادی دارند.

وی اظهار کرد: باید کاری کنیم که مردم هرمزگان از فوتبال لذت ببرند. امیدوارم پرسپولیس را ببریم تا من هم اولین بردم را تجربه کنم. از نظر فنی فکر می‌کنم می‌توانیم پرسپولیس را شکست دهیم، چرا که برای سه امتیاز آن دیدار برنامه‌ریزی ‌کرده‌ایم.

مظلومی درباره شایعات اخیر مبنی بر اختلافش با زاید، تصریح کرد: به هیچ وجه اختلافی با زاید ندارم و این بازیکن به دلیل مصدومیت دیدار برابر صنعت نفت را از دست داد. اینکه می‌گویند من با ایمون مشکل دارم درست نیست و از لحاظ فنی او را خیلی قبول دارم. اتفاقا از وقتی آمدم با هم خیلی رفیق شدیم و با این بازیکن شوخی می‌کنم تا احساس غریبی نداشته باشد.

وی اضافه کرد: زاید مهاجم توانمندی است و امیدوارم بتواند برای آلومینیوم نیز هت تریک کند و نخستین سه گله خود را مقابل پرسپولیس به ثمر برساند. این از قشنگی و جذابیت‌های فوتبال است، یک روز با هم رقیب هستیم و یک روز کنار هم. حالا زاید باید برای آلومینیوم گلزنی کند.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اضافه کرد: باید اعتماد به نفس را در تیمم افزایش دهم. باید اعتماد به نفس‌مان را بالا ببریم. من فرصت زیادی برای انتقال خواسته‌هایم به بازیکنان نداشته‌ام اما در همین یک هفته‌ای که با بازیکنان بودم سعی کردم آنها را با تفکراتم آشنا کنند.

مظلومی در پایان گفت: به طور قطع تیم آلومینیوم برای ماندن در لیگ برتر نیاز به کمک تمامی افراد و مسئولان دارد که در این بین سهم هواداران بیش از دیگران است و امیدوارم بتوانیم در پایان فصل علاوه بر بقا در لیگ برتر بتوانیم به جایگاه مطلوبتری دست پیدا کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها