فیروزی:خوب فوتبال بازی می کنیم

فشار و استرس در فوتبال برزیل ایران

فشار و استرس، نکته‌هایی هستند که ذهن علی فیروزی را این روزها به خود مشغول کرده‌اند.
کد خبر: ۵۴۲۶۵۹
فشار و استرس در فوتبال برزیل ایران

علی فیروزی به ایسنا در خوزستان گفت :  بازیکنانم برای این دیدار تمرینات خوبی را انجام داده‌اند و برای این بازی انگیزه بسیار بالایی دارند.

وی ادامه‌ داد: در چند دیدار گذشته نیز خوب بازی کردیم ولی باوجود تلاشی که داشتیم، نتوانستیم نتیجه لازم را به دست آوریم که این موضوع به بی‌دقتی ما در زدن ضربات نهایی برمی‌گردد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بیان‌کرد: تیم ما همیشه روبه‌روی تیم‌های بزرگ به ویژه استقلال خوب بازی کرده است. تمام هدف ما در این دیدار این است که در وهله اول بازی آبرومندانه‌ای را به نمایش بگذاریم و بعد هم بتوانیم از خوب بازی کردنمان امتیاز بگیریم.

وی افزود: باتوجه به وضعیتی که در جدول داریم، تلاش‌مان را می‌کنیم که در دیدارهای‌ پیش‌رو پیروز شویم و باتوجه به این‌که چیزی برای از دست دادن نداریم، تمام تلاش‌مان را مقابل استقلال می‌کنیم تا با ارایه یک بازی خوب، امتیاز به دست آوریم. بازیکنانم برای رسیدن به این هدف مصمم هستند.

فیروزی با بیان این‌که تمام تیم‌ها برای دیدار مقابل استقلال و پرسپولیس انگیزه خاصی دارند، عنوان‌کرد: باتوجه به این‌که به امتیاز نیاز داریم، این موضوع انگیزه تیم ما را برای بازی با استقلال بیشتر کرده است و امیدوارم این انگیزه خوب را در مستطیل سبز به یک فوتبال خوبِ همراه با امتیاز گرفتن تبدیل کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که نفت و استقلال از نظر امتیاز، دو نقطه مقابل هم هستند، این بازی را چه‌طور ارزیابی می‌کنید؟ گفت: معتقدم که بین تیم‌های اول و انتهای جدول تفاوتی وجود ندارد و اکنون آن‌چه باعث تفاوت بین تیم ما و استقلال شده این است که استقلال با آرامش و بدون استرس بازی می‌کند و ما این آرامش را نداریم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: در هر بازی، فشار روی تیم ما بسیار بالا است که این موضوع باعث شده آرامش از تیم ما گرفته شود و با استرس بازی کنیم که این موضوع نیز موجب ایجاد مشکلاتی برای ما می‌شود.

وی خاطرنشان‌کرد: باوجود تفاوت جایگاه‌مان با تیم استقلال، خودمان را از پیش‌باخته نمی‌دانیم. به نظرم تیم ما بسیار خوب فوتبال بازی می‌کند و مشکل اصلی تیم، زدن ضربات آخر است که این موضوع باعث شده از گرفتن سه امتیاز بازی‌ها دور شویم. امیدوارم با برطرف شدن این استرس‌ها و فشارها بتوانیم به نتایج لازم دست پیدا کنیم.

فیروزی در پاسخ به این سوال که استقلال را چطور تیمی می‌بینید؟ عنوان‌کرد: احترام خاصی برای تیم استقلال، کادر فنی و تماشاگران آن قایل هستم و به خودم اجازه نمی‌دهم درباره نقاط ضعف این تیم صحبت کنم اما این تیم را آنالیز کرده‌ایم و امیدوارم بتوانیم از نقاطی که مدنظر داریم به هدف‌مان برسیم. تمام هدف ما ابتدا کنترل کردن تیم استقلال است و بعد هم استفاده از فضاهایی است که در آنالیز این تیم پیدا کرده‌ایم.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر کشور، از ساعت 17:15 روز پنجشنبه (سوم اسفندماه) در ورزشگاه آزادی میهمان استقلال تهران است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها