پای لاپورتا هم در میان است

جاسوس بازی در بارسا!

میزبانی از کاتالان ها با کوله باری از مصدومیت

میلان ـ بارسا؛ حسن ختام دور رفت

هفت سال است میلانی‌ها طعم پیروزی را در برابر غول سال‌های اخیر فوتبال باشگاهی جهان نچشیده‌اند. درست مثل سال‌هایی که بارسلونا با تمام قدرت، محبوبیت و ستاره‌های پرشمارش همواره برابر میلان بزرگ زانو می‌زد .
کد خبر: ۵۴۲۶۴۹
میلان ـ بارسا؛ حسن ختام دور رفت

جام جم / در ادامه رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و پایان مرحله رفت، امشب آث‌میلان در سن‌سیرو از بارسلونا پذیرایی می‌کند و گالاتاسرای در استانبول میزبان شالکه آلمان است.

هفت سال است میلانی‌ها طعم پیروزی را در برابر غول سال‌های اخیر فوتبال باشگاهی جهان نچشیده‌اند. درست مثل سال‌هایی که بارسلونا با تمام قدرت، محبوبیت و ستاره‌های پرشمارش همواره برابر میلان بزرگ زانو می‌زد و این به آن مفهوم است که میلان ـ بارسای امشب دیداری خواهد بود که نفس‌ هواداران فوتبال را در همه‌جای دنیامحبوس می‌کند و فینال زودرس دیگری بر جام محسوب خواهد شد.

 میلان میزبان که فصل را ناامیدکننده آغاز کرده بود، رفته رفته شرایط خود را بازیافته و در سایه درخشش دو مهاجم جوانش یعنی بالوتلی و استفان الشراوی خود را به جمع سه تیم صدر جدولی سری Aرسانده است. البته این دو مهاجم غایبان بزرگ میلان در بازی امشب هستند .بارسای مهمان هم که نیازی به کوچک‌ترین تعریف ندارد و با اقتدار تمام، حاشیه امنیت فوق‌العاده‌ای در صدر جدول لالیگا برای خود به وجود آورده است.

 شاید برای بارسا که هنوز تیتو ویلانوا، سرمربی خود را غایب و در دوره درمانی آمریکا می‌بیند، لیونل مسی با گلزنی‌ها و درخشش بی‌نظیرش نعمتی بزرگ محسوب می‌شود؛ بازیکنی که در 24 بازی لالیگا به تنهایی 37 گل زده و هر روز در حال ثبت رکوردهای جدید در فوتبال است‌. خبر خوب اردوی بارسا بازگشت ژاوی، طراح بزرگ دنیای فوتبال پس از مصدومیتی پانزده روزه است. بدین ترتیب امشب ژاوی می‌تواند بار دیگر نبض بارسا را به دست بگیرد. البته داوید ویا و آدریانو، دو بازیکن مصدوم دیگر بارسا همچنان باید به درمان خود ادامه دهند و از حضور در میدان بزرگ سن‌سیروی میلان بازمانده‌اند.

رورا، دستیار ویلانوا که امشب هم هدایت بارسا را در اختیار دارد، درباره بازی امشب تیمش گفته است: مهم نیست میلان چه نتایجی کسب کرده چون این تیم، تیم بزرگی است. شاید در ظاهر این طور به نظر نرسد، اما بازیکنان بزرگ و فوق‌العاده‌ای دارد و انتظاری کمتر از یک مسابقه سخت را نداریم.

نبرد گلزنان قهار در استانبول

 همزمان در دیگر دیدار امشب در ورزشگاه تلکام استانبول، گالاتاسرای، تیم سرشناس ترکیه‌ای میزبان شالکه آلمان است. اولین نکته ویژه این دیدار، حضور دو نفر از بهترین گلزنان امسال لیگ قهرمانان در این بازی است. بوراک ایلماز که با زدن شش گل همراه رونالدو، بهترین گلزن دور مقدماتی لقب گرفت، در خط حمله در کنار دیدیه دروگبا، ستاره تازه به خدمت گرفته شده گالا قرار می‌گیرد و در طرف مقابل، کلاوس‌یان‌ هونته‌لار، گلزن شاخص هلندی در پیشانی خط حمله شالکه حضور دارد. شالکه از تیم‌های بی‌شکست امسال لیگ قهرمانان است و گالاتاسرای که با دو باخت و سه پیروزی جواز صعود گرفته، امشب امیدوار است در سایه حضور دو ستاره تازه جذب‌شده خود یعنی دروگبا و وزلی اسنایدر هلندی، روند پیروزی‌های خود را پی بگیرد و نخستین شکست را به تیم میانه جدولی بوندس لیگا و مربی جدید و جوانش، کلر تحمیل کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها