شکست 1 - 3 آرسنال برابر بایرن

مونیخی ها لندن را فتح کردند

آرسنال ظاهرا در این فصل هم به جامی نخواهد رسید. رویای لیگ قهرمانان آنها با نمایش درخشان بایرن مونیخ در هم شکست. بایرن مونیخ در کلاسی بالاتر از آرسنال بازی می‌کرد و عملا صعود خود را به دور بعدی قطعی کرده، مگر آن که آرسنال در آلیانس آره‌نا دست کم سه گل به بایرن بزند!
کد خبر: ۵۴۲۶۴۶
مونیخی ها لندن را فتح کردند

سایت گل – آرسنال بازی را با حمله آغاز کرد اما بایرن در همان دقیقه 7 ضربه سختی به آرسنال زد. دفاع ضعیف آرسنال باعث شد سانتر توماس مولر از سمت راست در نهایت به تونی کروس برسد. این بازیکن 23 ساله با شوتی عالی که در همان ابتدای راه به زمین هم برخورد کرد دروازه وویچیخ اشچسنی را گشود.

بایرن با اعتماد به نفس بالایی بازی می‌کرد و گل دوم را هم روی اشتباه دفاعی آرسنال به ثمر رساند. روی یک ضربه کرنر بود که گل دوم در دقیقه 23 زده شد. دانیل ون‌بویتن این کرنر را با ضربه سر به سمت دروازه زد. اشچسنی توپ را ضعیف دفع کرد و توماس مولر در حالتی نامتعادل با روی پا توپ را به سقف دروازه آرسنال زد.

آرسنال که اوضاع را بسیار نامساعد می‌دید دست به حمله زد اما مقابل یکی از بهترین خطوط دفاعی اروپا نمی‌توانست کاری از پیش ببرد. طرفداران آرسنال هم در پایان نیمه اول یا سکوت کردند یا تیم را هو کردند.

 آرسنال در نیمه دوم هم اوضاع نیمه اول را داشت اما در هر حال در دقیقه 55 به گل رسید. جک ویلشر کرنری را ارسال کرد که مانوئل نویر و مدافعان بایرن توپ را تنها تماشا کردند. توپ با برخورد به زمین به لوکاس پودولسکی رسید و او هم آن را به سادگی با ضربه سر گل کرد. این گل رکورد گل‌نخوردن پیاپی بایرن را در عدد 664 دقیقه به پایان رساند.

 اولیویه ژیرو، مهاجم تازه‌وارد آرسنال می‌توانست روی سانتر عالی تئو ولکات گل دوم را هم بزند. اما این بایرن بود که به گل بعدی می‌رسید. سانتر فیلیپ لام عالی بود و در محوطه جریمه به ماریو مانجوکیچ رسید. او در حالی که جلوتر از توپ به نظر می‌رسید با ضربه‌ای عجیب در دقیقه 77 گل‌زنی کرد. انگار که صحنه آهسته می‌بینیم، توپ با ضربه مانجوکیچ ارتفاع گرفت، از باکاری سانیا و وویچیخ اشچسنی گذشت و در دروازه فرود آمد.

 آرسن ونگر بی‌تردید روزهای خوبی را در آرسنال نمی‌گذراند و شکست مقابل بایرن اوضاعش را بدتر خواهد کرد.

در دیگر دیدار این مرحله پورتو یک بر صفر از سد مالاگا اسپانیا گذشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها