معاون صدای رسانه ملی از استودیوی پخش برنامه "سلام کوچولو" در رادیو ایران بازدید و اعلام کرد که این برنامه را گوش می‌کند.
کد خبر: ۵۴۲۵۳۷

محمدحسین صوفی معاون صدا در بازدید سرزده از استودیوی ضبط برنامه "سلام کوچولو" با تشکر از عوامل برنامه‌ساز گفت: با وجودی که بزرگم اما "سلام کوچولو" را می‌شنوم و از شنیدنش لذت می‌برم.

همچنین عذرا وکیلی گوینده پیشکسوت "سلام کوچولو" کاری از گروه خانواده رادیو ایران درباره رویکرد این برنامه به مناسبت فرارسیدن عید نوروز توضیح داد: در آخرین ماه سال موضوعات فصل‌ها اینکه ماه اسفند آخرین ماه فصل زمستان است و کم کم خاله گل بهار می‌آید، خانه تکانی و کمک کردن بچه‌ها به بزرگترها، چیدن سفره هفت سین، لحظه تحویل سال و مسافرت عید صحبت می‌شود.

وی ادامه داد: به مناسبت روز "مهندسی" خردسالان با بحث ایمن‌سازی خانه‌ها، در روز "امور تربیت و تربیت اسلامی" با مساله خوب رفتار کردن آشنا می‌شوند و در روز ملی "حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان" با توجه به اینکه در سال تولید ملی هستیم، از بچه‌ها می‌خواهیم که موقع خرید عید حتما جنس ایرانی تهیه کنند.

وکیلی خاطرنشان کرد: در تعطیلات عید "سلام کوچولو" پخش نمی‌شود و از 17 فروردین سال 92 این برنامه پخش خواهد شد.

"سلام کوچولو" به آهنگسازی و خوانندگی رامین جوادپور، بازیگری مژگان عظیمی، صدابرداری داریوش گودرزی، هماهنگی و دستیار تهیه گلریز وکیلی به همراه مجریان کودک این برنامه علی پنجه‌ای ، سپهراد فرزامی، امیر حسین حمیدی و فاطمه السادات حمیدی، سید محمدسپهر ابوترابی، آتوسا عمادی و ملیکا آذر پروین تهیه و پخش می‌شود.

این برنامه از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 صبح به مدت 15 دقیقه روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها