140 نفر جوایز نوزدهمین جشنواره بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها را به دست آورده‌اند و هفته آینده جوایز خود را دریافت خواهند کرد.
کد خبر: ۵۴۲۴۸۵
جوایز جشنواره مطبوعات به 140 نفر می‌رسد

یوسف غروی قوچانی دبیر جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها در گفت‌وگو با مهر از اتمام کار داوری نوزدهمین دوره این جشنواره خبر داد و گفت: روز گذشته جلسه داوری نهایی جشنواره مطبوعات از ساعت 9:30 صبح تا 6 بعد از ظهر و با حضور 7 تن از پیشکسوتان و کارشناسان مجرب روزنامه‌نگاری در محل معاونت امور مطبوعاتی وزارت ارشاد برگزار شد.

داوران نهایی جشنواره مطبوعات

به گفته وی، 14 هزار و 20 اثر ارسالی به این دوره از جشنواره مطبوعات از سوی 110 کارشناس روزنامه‌نگاری داوری شده و اسامی 7 داور مرحله نهایی به شرح زیر است: علی‌اکبر کسائیان دبیر هیات منصفه دادگاه مطبوعات، امیدعلی مسعودی استاد رشته علوم ارتباطات اجتماعی، عقیلی رئیس دپارتمان ارتباطات واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی، رضا مقدسی مدیرعامل خبرگزاری مهر، احمد خادم‌‌المله روزنامه‌نگار پیشکسوت و مدیرعامل سابق ایرنا، بیژن مقدم مدیرمسئول روزنامه جام‌جم و ساسان والی‌زاده مدیرعامل خبرگزاری ایسنا.

دبیر جشنواره مطبوعات همچنین گفت: بر اساس آراء نهایی در نوزدهمین جشنواره بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها، در بخش مطبوعات سراسری 42 نفر، در بخش استانی 35 نفر، در بخش خبرگزاری‌ها 12 نفر، در بخش پایگاه‌های اینترنتی 15 نفر، در بخش ویژه 12 نفر، در بخش دانشجویی 20 نفر، در بخش پیامبر اعظم (ص) 2 نفر و در بخش رسانه‌های خارجی 2 نفر حائز رتبه‌های اول تا سوم شده‌اند.

غروی قوچانی البته تعداد نفرات برگزیده این جشنواره را که علاوه بر لوح تقدیر، تندیس و 5 میلیون تومان جایزه نقدی را هم دریافت می‌کنند و بورس تحصیلی رشته روزنامه‌نگاری هم به آنها اعطا خواهد شد، اعلام نکرد.

وی در عین حال تاکید کرد: تعداد نفرات برتر جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها زیاد نیست.

دبیر نوزدهمین جشنواره بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها همچنین با اعلام زمان و مکان قطعی برپایی آئین اختتامیه این جشنواره، گفت: برنامه پایانی جشنواره سه‌شنبه 8 اسفند‌ در محل‌ تالار وحدت تهران و با حضور مسئولان و اصحاب رسانه برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها