رقابت های تنیس روی میز بزرگسالان

کردستان با ندا شهسواری قهرمان کشور شد

شهسواری طرفدار برگزاری اردوی با کیفیت است

بود و نبود پینگ پنگ بازان عمانی فرقی ندارد

اردوی تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان که قرار بود تا پنجم اسفند در تهران ادامه یابد به دلیل برگزاری مسابقات لیگ برتر روز گذشته 30 اسفند به پایان رسید.
کد خبر: ۵۴۲۴۱۷
بود و نبود پینگ پنگ بازان عمانی فرقی ندارد

اردوی تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان از روز 25 بهمن در حالی برگزار شد که ابتدا قرار بود پینگ‌پنگ بازان عمان به عنوان حریف تمرینی به ایران بیایند، اما در نهایت به دلیل مشکلات این تیم و موافقت نکردن فدراسیون با درخواست به تعویق افتادن این سفر، عمانی‌ها به ایران نیامدند.
این اردو هر چند قرار بود تا پنجم اسفند ادامه یابد، اما به خاطر برگزاری مسابقات لیگ تا روز 30 اسفند ادامه یافت.
ندا شهسواری، پینگ‌پنگ باز المپیکی ایران درباره برگزاری اردوی تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان در تهران گفت: این اولین اردوی رسمی ما پس از المپیک لندن محسوب می‌شد و در این مدت ما تمرینات خود را با سایر ملی‌پوشان و رده‌های نوجوانان و جوانان ادامه دادیم.
وی اضافه کرد: معتقدم که همیشه برگزار کردن اردو خوب است، چون شرایط مقرراتی در آن حاکم است و جدیت خوبی در تمرینات وجود دارد.
شهسواری درباره لغو حضور تیم پینگ‌پنگ بانوان عمان هم  به ایسنا گفت: تیم عمان از ایران ضعیف‌تر است و نیامدن آنها تاثیر خاصی در تمریناتمان ندارد.
وی اضافه کرد: اگر بتوانیم حریف تمرینی قدرتمندی داشته باشیم از نظر فنی و تکنیکی برایمان بسیار خوب است.
به گفته پینگ‌پنگ باز المپیکی ایران، مسابقات لیگ و مسابقات انتخابی تیم ملی از جمله برنامه پینگ‌پنگ بانوان تا پایان سال است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها