مهرابی از مشکلات بدمینتون می گوید

آرمادا طرز فکرمان را عوض کرد

ملی‌پوش سابق بدمینتون ایران معتقد است، در مسابقات جام فجر بازیکنان ایرانی هر چه در توان داشتند رو کردند.
کد خبر: ۵۴۲۴۰۲
آرمادا طرز فکرمان را عوض کرد

کاوه مهرابی در حاشیه اختتامیه بیست و سومین دوره مسابقات بین‌المللی بدمینتون دهه فجر در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: به جرات می‌توانم بگویم یکی از بهترین دوره‌های مسابقات دهه فجر بود و بازیکنانی با سطح بالا در این رقابت‌ها شرکت کرده بودند. البته بدمینتون بازهای ایرانی مانند سال‌های گذشته هر چه در توان داشتند رو کردند، اما باید قبول کنیم که بدمینتون از جمله رشته‌های ورزشی است که به سفرهای برون مرزی زیادی نیاز دارد و منابع مالی بسیاری را می‌طلبد، بنابراین این که ما بتوانیم در فینال مسابقات حضور یابم به این سادگی نیست.

وی ادامه داد: در حال حاضر حداقل پنج، شش بازیکن زیر 24 و 25 سال داریم که بسیار با استعداد هستند و می‌توان به آینده‌شان امیدوار بود و بنابراین باید برای مشکل شرکت نکردن در مسابقات و هزینه‌های سفرها فکری کرد.

مهرابی با اشاره به حضور چند ساله نوا آرمادا در تیم ملی ایران بیان کرد: از زمانی که نوا آرمادا، سرمربیگری تیم ملی را بر عهده گرفته طرز فکر، تکنیک و تاکتیک بازیکنان ایرانی تغییر کرده و از مقابله با بدمینتون بازی‌های خارجی دیگر ترسی ندارند. آرمادا به بدمینتون ایران کمک زیادی کرده‌ است.

بهترین بدمینتون باز ایرانی درباره خداحافظی خود از دوران بازیگری تصریح کرد: به نظر من هر کاری یک زمانی دارد و احساس می‌کنم به عنوان یک بازیکن هر چه در توان داشتم را در اختیار گذاشتم که واقعا به این قضیه ایمان دارم. بعد از این هم در نوع دیگری به بدمینتون کمک خواهم کرد و هر کاری از دستم برآید برای بدمینتون ایران انجام می‌دهم. در واقع امیدوارم خداحافظی من به عنوان بازیکن به عنوان خداحافظی از بدمینتون تلقی نشود.

عضو هیات رییسه فدراسیون جهانی بدمینتون در پاسخ به این پرسش که با وجود داشتن این سمت به بدمینتون ایران چه کمکی می‌تواند کند، گفت: سمت من بین‌المللی است و من نماینده کل بازیکنان دنیا هستم.‌ با این حال مسلما به عنوان یک ایرانی در ذهنم است که کاری برای بدمینتون ایران انجام دهم، اما به صورت واضح نمی‌توان کاری کرد.

کاوه مهرابی تنها بدمینتون باز ایرانی است که سابقه‌ی حضور در المپیک را دارد. وی در سال 2008 در المپیک پکن حضور داشت اما با شکست در نخستین دیدار از دور رقابت‌ها کنار رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها