به دلیل حاشیه سازی در جریان لیگ برتر تکواندو؛

هادی ساعی محروم شد

قهرمان سال 2011 تکواندو جهان که مدتی پیش پای آسیب دیده‌اش را جراحی کرد، اکنون تنها تمرینات بدنسازی را پیگیری می‌کند و هر زمان پزشکان اجازه دهند، تمریناتش را آغاز خواهد کرد، او بهبود نسبی خود را به دست آورده است و حالا می خواهد با بازگشت دوباره به تکواندو افتخارات جدیدی به دست بیاورد.
کد خبر: ۵۴۲۳۶۰
عبداللهی: مدال های متعددی در انتظار من است


مهر نوشت / فرزاد عبداللهی قهرمان سال 2011 تکواندو جهان ضمن بیان مطلب فوق افزود: در جریان رقابتهای لیگ برتر به اصرار مربی در ترکیب تیم ملی حفاری قرار گرفته و دچار آسیب دیدگی شدم. همین آسیب دیدگی شاید باعث شود تا حضور در رقابتهای جهانی 2013 - مکزیک از دست بدهم، مسابقاتی که باید برای دفاع از مدال طلای خود در آن شرکت می‌کردم.
وی با بیان اینکه با باشگاه ملی حفاری قرارداد داشته و تابع تصمیم کادر فنی‌اش است، خاطرنشان کرد: آن روز واقعا شرایط حضور در میدان مبارزه را نداشتم اما متاسفانه حضور در مسابقه باعث مصدومیتم شد.
قهرمان سال 2011 تکواندو جهان در مورد عمل جراحی‌اش هم اظهار داشت: ابتدا قرار بود به شیوه "ساتروپل" که روشی جدید در دنیاست، عمل جراحی‌ام انجام شود. برای این کار به امارات و ترکیه هم رفتم اما موفق نشدم. در نهایت در تهران و به همان شیوه قدیمی عمل جراحی‌ام انجام شد و طبق نظر پزشکان تا دو ماه دیگر تمرینات خود را آغاز می‌کنم.

وی در مورد اینکه آیا در مسابقات قهرمانی جهان به میدان می‌رود، یادآور شد: در شرایط فعلی چیزی نمی‌توانم بگویم. باید مراحل درمان را طبق نظر پزشکان طی کرده و پس از پایان مراحل درمان تمرینات خود را آغاز کنم. به هر حال برای بازگشت به میدان مبارزه چندان عجله ندارم. سلامتی‌ام مهمتر از حضور در مسابقات جهانی است چرا که شرایط سنی من به گونه‌ای است که می‌توانم در چند دور آینده مدال‌های متعددی را کسب کنیم. مصدومیت من تقریبا تمام شده است و حالا می خواهم با بازگشت دوباره به تکواندو مدال های متعددی به دست بیاورم. 
عبداللهی در پایان گفت: اکنون با گذشت دو هفته از زمان عمل جراحی، تمرینات بدنسازی را آغاز کرده‌ام تا آمادگی بدنی خود را حفظ کرده و برای حضور در تمرینات فنی مشکلی نداشته باشم.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها