نیمکت نشینی با اعتراض خاموش

معدنچی : اتفاقاتی است که نمی گویم

معدنچی می گوید برایش حرف درآورده اند چون او اهل تنبلی نیست و خوب تمرین می کند. اما وقتی مهرزاد از اتفاقاتی می گوید که دوست ندارد باز شان کند می شود به این نکته پی برد که چرا او در بین چپ پاهای پرسپولیس نیمکت نشین شده است.
کد خبر: ۵۴۲۰۵۰
معدنچی : اتفاقاتی است که نمی گویم

من هر تمرین ۱ساعت زودتر می آیم و ۱ساعت هم بیشتر تمرین می کنم ...اما خوب یک سری اتفاقات در نیم فصل افتاد که من نمی خواهم زیاد بازش کنم

سایت گل - برای بعضی ها نیمک نشینی هم غنیمت است، حتی اگر سالها در ترکیب ثابت تیم مورد علاقه شان تاخت و تاز کرده باشند.
مهرزاد معدنچی که در ترافیک چپ پاهای پرسپولیس به سکونشین فول تایم تبدیل شده درباره بازی و برد مقابل سپاهان حرف می زند .
او می گوید :
به نظر من خیلی خوب بازی کردیم و خوب هم شروع کردیم و مستحق برد بودیم .خودم هم چند هفته ای بازی خوبی از پرسپولیس ندیده بودم اما این بازی عالی بودیم و بالاخره هم مزد برتریهمه جانبه مان را گرفتیم و در دقایق پایانی به گل رسیدیم.
با بازی نکردن می سازی؟
نمی شود که فوتبالیست باشی و درین شرایط راضی باشی . من ابدا احساس خوبی ندارم . شرایط خوبی نیست .من بازی نکردن را دوست ندارم و نمی توانم با این شرایط کنار بیایم ،
اما در عین حال مجبورم مطیع مربی باشم و فقط تلاش کنم.
درباره ات می گویند که در تمرینات تنبلی ؟
به خدا اینطور نیست . من هر تمرین ۱ساعت زودتر می آیم و ۱ساعت هم بیشتر تمرین می کنم ...اما خوب یک سری اتفاقات در نیم فصل افتاد که من نمی خواهم زیاد بازش کنم .
آقای گل محمدی من را در لیست مازاد گذاشت ولی من چون قرارداد داشتم ماندم ... حقیقتش فکر می کنم که این وسط یک سری لج و لج بازی هم هست که نمی خواهم بازش کنم .
به هرحال من فقط دارم تلاش می کنم و چاره ای هم نیست . زمانی که خوب تمرین کنم طبیعی هست که مربی من را ببیند و من فقط این را از سرمربی تیم می خواهم .
اگر این اتفاق بیفتد بقیه اش با من است .
فکر می کنید تا چه رده ای بالابروید؟
با برد دیروز فشار از روی ما برداشته شد . ما نباید بازی هارو مثل بازی با گهر دست کم بگیریم و باید مثل بازی با سپاهان با تمام وجود بازی کنیم تا با کسب امتیاز های بیشتر به بالای جدول برسیم. اگرچه سخت است اما بتوانیم سهمیه آسیا را به دست بیاوریم .
حرف خاصی ندارید؟
من از مدیریت آقای رویانیان تشکر می کنم .ایشان شب قبل از بازی نیم ساعت با ما حرف زدند و جدا از بحث پاداش با چیزهایی گفتند که به بعضی از بازیکنان بر خورد و همین امر باعث شد که بچه ها با تمام وجود بازی کنند و بازی را ببریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها