بازیکنان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان برای قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر باشگاههای کشور اعلام همبستگی کردند.
کد خبر: ۵۴۲۰۲۹
همبستگی گیتی پسندی ها برای قهرمانی


در این جلسه که یکشنبه شب در این باشگاه برگزار شد، رییس هیات فوتبال استان اصفهان از بازیکنان و کادر فنی این تیم خواست برای کسب موفقیت در چهار دیدار باقیمانده این تیم در لیگ برتر باشگاههای کشور تلاش کنند.
در این جلسه که رییس هیات مدیره باشگاه، مدیر عامل، کادر فنی و بازیکنان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان حضور داشتند، ˈ علی اکبر ابرقویی نژاد از بازیکنان و کادرفنی این تیم خواست در چهار دیدار باقیمانده زندگی حرفه ای داشته باشند.
رییس هیات فوتبال استان اصفهان با اشاره به شرایط حساس تیم فوتسال گیتی پسند برای کسب عنوان قهرمانی گفت: تمرینات آماده سازی، تغذیه، خواب و رفتار بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم گیتی پسند برای برگزاری چهار دیدار باقیمانده باید حرفه ای باشد.
وی بابیان اینکه ˈکوچکترین اشتباه، تیم گیتی پسند راازقهرمانی دورمی کند و جبران آن در شرایط حساس کنونی برای این تیم امکانپذیر نخواهد بودˈ،افزود: از کادر فنی این تیم می خواهم تا به گونه ای برنامه ریزی کنندتا یک هفته قبل از پایان لیگ برترفوتسال باشگاههای کشور،گیتی پسند عنوان قهرمانی خود را مسجل کند.

در این جلسه ، ˈعلیرضا جنتیˈ رییس هیات مدیره باشگاه گیتی پسند نیز حمایت و پشتیبانی هیات مدیره از تیم فوتسال این باشگاه را اعلام کرد و از بازیکنان و اعضای کادرفنی آن خواست برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر باشگاههای کشور همدلی و اتحاد خود را افزایش دهند.
همچنین ˈ علی طاهری ˈ مدیر عامل باشگاه گیتی پسند اصفهان با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده برای تیم فوتسال باشگاه تصریح کرد: با وجود مشکلات و محدودیت های ایجاد شده، باشگاه گیتی پسند توانست امکانات و تسهیلات خوبی را برای تیم فوتسال خود مهیا کند.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها