خروج من را برای خود تفسیر کردند

کرمی: خداحافظی نمی‌کنم

ناآماده بودن یوسف کرمی بحث های زیادی را در میان اهالی تکواندو به وجود آورده از جمله اینکه او روحیه خود را کاملا از دست داده است.ناظر کمیته ملی المپیک در تکواندو معتقد است برای این که یوسف کرمی دوباره بتواند همان چهره سرشناس تکواندوی ایران و جهان باشد باید کار ویژه‌ای روی او صورت گیرد.
کد خبر: ۵۴۱۹۸۳
رحیمی: باید روی یوسف کرمی کار ویژه‌ای شود


اصغر رحیمی اظهار کرد: اردوهای فصلی تیم ملی تکواندو با توجه به کارهایی که در آنها صورت می‌گیرد برای بازیکنان بزرگی مانند یوسف کرمی زیاد نمی‌تواند اثر بخش باشد. وقتی می گوییم یوسف کرمی بازیکن خاص است شرایط خاص را هم می طلبد و نمی‌توان با این گفته ها که او خودش را جمع کند کارها را درست کرد. یک بازیکن که به خودی خود نمی‌تواند خودش را جمع و جور کند، بلکه باید کادر فنی به صورت ویژه روی او کار کند تا به شرایط عادی باز گردد.
وی افزود: بازیکن بزرگی مثل یوسف کرمی با کمی توجه اگر به شرایط عادی خود برسند به راحتی می‌توانند جزو چند نفر اول جهان قرار گیرد. این ویژگی ورزشکاران بزرگ است، اما باید به صورت ویژه هم به آنها نگاه کرد. یوسف کرمی تکواندوکاری است که در همین شرایط هم حریفانش از او می ترسند، اما باید رویش کار شود و به جایگاه قبلی برسد.

ناظر کمیته ملی المپیک در تکواندو در مورد شرایط اردوهای تیم ملی مردان یادآور شد: در این اردوها زمینه ایجاد شده که جوانترها خودشان را نشان دهند. از سوی دیگر این فضا ایجاد شده که قدیمی‌تر‌ها هم مطمئن نیستند که بتوانند در تیم فیکس باشند. انگیزه، شور و هیجان خوبی را در اردوها دیده‌ام، اما نباید فراموش کنیم که به لحاظ تجربه‌ای ، برای رقابت‌های قهرمانی جهان با تجربه‌ها بیشتر می‌توانند به ما کمک کنند.

وی ادامه داد: ما تا شروع مسابقات قهرمانی جهان زمان زیادی نداریم و باید منسجم‌تر کارها را برنامه‌ریزی و اجرا کنیم. مسابقات جهانی ارزش زیادی دارد و رقابت‌های سنگینی خواهد بود و نمی‌شود گفت که تیم ایران بهتر از دوره قبل می‌تواند نتیجه‌ بگیرد، اما کار بسیار سختی پیش‌رو دارد.

رحیمی در مورد ناراضی بودن سرمربی تیم ملی بانوان از شرایط جسمانی ملی‌پوشان در تست آکادمی ملی المپیک به ایسنا گفت: این گفته خانم آذر مهر درست است، اما این شرایط طبیعی است. تازه اردوها شروع شده و این که ملی‌پوشان آماده نباشند عادی است. برای شروع اردوها این که آماده نباشند زیاد مهم نیست، مهم این است که آسیب دیده نباشند.

وی یادآور شد: بخش بانوان مانند بخش مردان نیست و باید وقت زیادی را روی آماده کردن ملی‌پوشان گذاشت تا شرایط شان بهتر شود. از این ملی‌پوشان در بازی‌های کشورهای اسلامی انتظار مدال داریم، هر چند باز هم می گویم انتظار آماده بودن آنها در این زمان (ابتدای اردوها) غیر منطقی است.

ناظر کمیته ملی المپیک در تکواندو در پاسخ به این سوال که آیا در مورد خانم قلعه‌نویی، مربی بدنساز جدید تیم ملی بانوان شناختی دارد؟ افزود: شناخت خاصی ندارم و نامش را در دیگر رشته‌ها شنیده‌ام، در تیم بانوان مدت ها خانم صبوری کار می‌کرد و نمی‌دانم چه شد او را تغییر دادند. اعتقاد دارم که اگر بتوانیم از افرادی استفاده کنیم که تکواندوکار بوده‌اند و تحصیلات علمی هم در زمینه بدنسازی ورزشی داشته باشند، بهتر است. مانند کاری که تیم ملی مردان انجام داد و هادی افشار را به خدمت گرفت.

رحیمی به کادر فنی تیم ملی بانوان پیشنهاد کرد که تا 15 – 20 روز آینده تعداد نفرات حاضر در اردوها را کاهش دهند. وی ادامه داد: در حال حاضر کارهای عمومی در اردوها انجام می‌شود، اما اگر کادر فنی بخواهد نگرش‌ها و تغییرات تاکتیکی را در ملی‌پوشان شروع کند و به نتیجه‌ برسد باید اردوها را خلوت کند و تعداد نفرات حاضر کمتر شود. با توجه به فاصله زمانی که تا شروع بازی‌های کشورهای اسلامی داریم کادر فنی باید هر چه زودتر نفرات خود را تقریبا مشخص کند و ویژه تر روی آنها کار کند تا نتیجه‌ بهتری کسب شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها