کرانچار : اتفاق دردناکی رخ نداده است

تبریک می گویم ، آنها سزاوار بودند

کارت قرمزی که بازیکن ما گرفت و من موافقش نبودم ناچار شدم دست به تعویض تاکتیکی بزنم.
کد خبر: ۵۴۱۷۸۲
تبریک می گویم ، آنها سزاوار بودند

زلاتکو کرانچار، گفت:اگر بخواهیم سراسر بازی را نگاه کنیم باید بگوییم که پرسپولیس سزاوارانه بازی را برد.

 سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار تیمش با پرسپولیس که به شکست سپاهان انجامید گفت: اگر بخواهیم سراسر بازی را نگاه کنیم باید بگوییم که پرسپولیس سزاوارانه بازی را برد اما ما هم چند موقعیت برای گلزنی داشتیم. به نظرم پرسپولیس نیمه اول را بسیار قوی و محکم بازی کرد به نحوی که ما بازی خوبی انجام ندادیم و به طور کلی در نیمه دوم شانه به شانه با پرسپولیس پیش رفتیم و حتی چند شانس خوب گلزنی داشتیم به هر حال می‌توانم بگویم که اتفاق دردناکی برای ما رخ نداده و می‌توانیم در بازی‌های آینده نتایج خوبی بگیریم.

 

در ادامه این نشست خبرنگاری به بازی گذشته سپاهان برابر ر اه‌آهن اشاره کرد و گفت که سپاهان در آن بازی روی ضد حمله‌ها، بسیار فعال بود و از جواهیر سوکای در این کار خیلی استفاده کرد. علت تعویض این بازیکن در بازی امروز چه بود؟

 کرانچار پاسخ داد: به نظر من بر اثر کارت قرمزی که بازیکن ما گرفت که البته من موافقش نبودم. البته بیشتر کارت‌های صادر شده در بازی به نفع پرسپولیس بود. ناچار شدم دست به تعویض تاکتیکی بزنم. ضمن اینکه خلعتبری به عنوان مهاجم نوک در بازی حضور داشت و تعویض سوکای تاکتیکی بود.

 در ادامه خبرنگار دیگری به کرانچار گفت‌ که پرسپولیس در این بازی جمعا 20 سانتر به روی دروازه سپاهان ارسال کرد اما این کار را در سپاهان ندیدیم.

 کرانچار در پاسخ گفت: ما جواهیر سوکای را در همین باره تعویض کردیم. چون او از سمت چپ نمی‌توانست در برابر پروویچ کار کند. وقتی هم که ما حمله می‌کردیم طبیعتا فضا برای پرسپولیس بیشتر فراهم می‌شد که بتواند نفوذ کند و توپ‌هایشان را به سمت دروازه ما ارسال کنند.

 کرانچار ادامه داد: انتظار داشتم بازیکنانم با فشار بیشتری کار کنند و بیشتر به دروازه پرسپولیس نزدیک شوند.

 سرمربی سپاهان در ادامه اظهار کرد: به نظر من پرسپولیس در چنین داربی که فعال‌تر ظاهر شد، ما را وادار کرد که مناطقی از زمین را به روی ما ببندد اما باید از این جهت به حریف تبریک بگوییم که شکوفا تر از قبل ظاهر شد.

 خبرنگار دیگری در ادامه از کرانچار پرسید که آیا سپاهان امیدی به کسب قهرمانی دارد؟ کرانچار پاسخ داد: البته که داریم چرا که نه. اختلاف 5 امتیازی زیاد نیست. اگر پارسال توانستیم به رغم عقب ماندگی 9 امتیازی به صدر جدول برسیم امسال هم می‌توانیم. ضمن اینکه استقلال در بازی‌های آینده دیدارهای حساسی برابر تراکتورسازی و فولاد دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها