عبور از چراغ قرمز و انجام حرکات نمایشی

زانتیا با 65 میلیون ریال خلافی توقیف شد

رییس پلیس راه استان اصفهان از توقیف یک زانتیا در محور نایین - یزد خبر داد و گفت: خودروی توقیفی 22 میلیون 360 هزار ریال جریمه بدلیل تخلفات متعدد رانندگی در سوابق قبلی خود دارد.
کد خبر: ۵۴۱۶۴۶
توقیف زانتیا با 22 میلیون ریال جریمه

به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ علی نیکبخت گفت: ماموران پلیس راه نایین به یزد استان اصفهان حین کنترل خودروی های عبوری سواری متخلف زانتیا را متوقف و سوابق آن را مورد بررسی قرار دادند.

وی افزود: در استعلامات صورت گرفته مشخص شد خودروی توقیفی مبلغ 22 میلیون 360 هزار ریال جریمه بدلیل تخلفات متعدد رانندگی در نقاط مختلف کشور و در سوابق قبلی خود دارد.

این مقام مسوول در نیروی انتظامی تصریح کرد: از این جهت برابر ماده هشت قانون جدید رسیدگی به تخلفات رانندگی پلیس راهور ناجا خودرو توقیف و جهت سیر مراحل قانونی به پلیس راه اصفهان منتقل شد.

رییس پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه راننده برای رفع توقیف خودروی خود می بایست در کلاس های آموزشی پلیس راه شرکت کند، اظهارداشت: حضور در این کلاس ها الزامی بوده و تمامی کسانی که خودروهایشان توقیف می شود باید در این کلاس ها شرکت و آموزش های لازم را فرا گیرند.

سرهنگ نیکبخت اعمال جریمه از سوی پلیس راه را در رعایت قوانین و مقررات و پیشگیری از حوادث جانی و مالی موثر عنوان کرد و افزود: پلیس هرگز راضی به جریمه کردن رانندگان نیست و امیدواریم رانندگان قوانین و مقررات را رعایت کنند تا شاهد اینگونه جریمه ها نباشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها