گزارش تمرین استقلال؛

بازگشت پسرهای بابا!

به دنبال اعلام خبر شکایت استقلال از فجر؛

مدیر عامل باشگاه فجر: استقلالی‌ها شکایت نمی‌کنند

مدیرعامل باشگاه فجر گفت: صحبت‌های عاری در مورد اینکه مسائل پشت پرده در دیدار مقابل استقلال وجود داشته را قویا تکذیب می‌کنم و اعتقاد دارم استقلالی ها به خاطر این صحبت های کذب از ما شکایت نمی کنند.
کد خبر: ۵۴۱۶۰۷
مدیر عامل باشگاه فجر: استقلالی‌ها شکایت نمی‌کنند


جعفر جعفری در خصوص مسائلی که پس از دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و فجر سپاسی به عمل آمد، عنوان کرد: من در ابتدا به تمام استقلالی‌ها تبریک می‌گویم. این تیم مربی فهیم، باهوش و زیرک و اعتقادی دارد. به تمام بازیکنان این تیم تبریک می‌گویم ما 5 گل خوردیم و برابر استقلال شکست خوردیم و هیچ توجیهی از این باخت نداریم.
وی ادامه داد: بنده، یاوری و سرپرست تیم از تمام مردم و هواداران به خاطر این شکست عذرخواهی می‌کنیم. 5 گل دریافت کردیم و هیچ توجیهی ندارد و هیچ مسئله پشت پرده‌ای هم وجود نداشته است و به اشتباهات فردی خود باختیم و نباید مسائلی را مطرح کنیم که تیم به حاشیه برود. باید با تدبیر، اجازه ندهیم تا حاشیه وارد تیم شود و هفته‌های پایانی را سپری کنیم.

مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی در مورد اینکه سرپرست تیم فجر اعلام کرده استقلالی‌ها با نظری صحبت کرده‌اند، یادآور شد: استقلال دنبال نظری بود؛ اما ما با رفتن او موافقت نکردیم. نباید این موضوع ذهنیت‌هایی را بوجود بیاورد. نظری بازیکن جوانی است که در رقابت‌های مختلف به ما کمک کرده است. در فصل آینده هم برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. او بازیکن ما بوده و از او بسیار راضی هستیم.

وی افزود: به هرحال اتفاقی رخ می‌دهد و بازیکن شاید صحنه‌هایی را خراب کند، در دیدار منچستریونایتد و رئال مادرید، مادریدی‌ها 20 موقعیت را از دست دادند. آنوقت ما باید بگوییم که تبانی شده است. ما فقط به اشتباه خودمان باختیم و هیچ پشت پرده‌ای نبود. نمی‌خواهم برد استقلال را لوث کنم. آنها شایسته برد بودند؛ اما بعضی از خبرنگاران هم مقصر هستند. من صحبت‌های عاری را قویا تکذیب می‌کنم.

جعفری خاطرنشان کرد: استقلالی‌ها دنبال نظری بودند، اما این شکست ما هیچ ربطی به این موضوع ندارد. نباید اجازه بدهیم که دو تیم به حاشیه برود، نه برای استقلال خوب است و نه برای فجر سپاسی.

مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی در مورد شکایت مسئولان استقلال از صحبت‌های عاری یادآور شد: استقلالی‌ها این کار را نمی‌کنند. من با امیر قلعه‌نویی و مسئولان استقلال صحبت خواهم کرد. استقلال در کورس قهرمانی تلاش می‌کند و نباید به حاشیه برود، مسئله خاصی نیست و با صحبت با آنها موضوع ختم بخیر خواهد شد.

وی ادامه داد:‌ عاری یکی از بهترین سرپرستان است. او در پاکی و صداقت نمونه است. از لحاظ مادی هم هیچ توجهی ندارد، پیشنهاد می‌کنم قلعه‌نویی هم کمی سعه صدر پیشه کند تا نه ما به حاشیه برویم و نه استقلال به حاشیه برود.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها