با حکم کمیته انضباطی؛

صبایی ها نقره داغ شدند

هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتسال؛

صبا- شرکت حفاری ، حساس ترین دیدار هفته

تیم فوتسال صبای قم در حساس ترین دیدار هفته بیست‌وسوم به مصاف شرکت حفاری اهواز می‌رود.
کد خبر: ۵۴۱۶۰۵
صبا- شرکت حفاری ، حساس ترین دیدار هفته


هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتسال عصر فردا با برگزاری 6 دیدار در شهرهای مختلف برگزار خواهد شد. در مهمترین دیدار این هفته صبای صدرنشین میزبان حفاری اهواز است. صبا که هفته گذشته اولین شکست خود را در نیم فصل دوم تجربه کرده بود. در این هفته کار دشواری را مقابل شاگردان باانگیزه سیدمهدی ابطحی دارند که توانستند در هفته پیش گیتی‌پسند را شکست دهند. قمی‌ها که هم‌اکنون با 47 امتیاز در صدر جدول قرار دارند، می‌خواهند با برتری در این دیدار صدرنشینی خود را حفظ کنند. دیدار رفت این دو تیم با تساوی 4 بر 4 به پایان رسید.

در دیگر دیدار گیتی‌پسند میزبان گاز خوزستان است. شاگردان علی افضل هر چند حریف آسان‌تری نسبت به رقیب خود یعنی از صبا، دارند و اهوازی‌ها با 14 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارند، اما گاز در هفته گذشته توانست مقابل شهرداری ساوه به برتری دست یابد و روحیه بهتری نسبت به اصفهانی‌خواهد داشت. گیتی‌پسند در این هفته به دنبال لغزش صبا و پیروزی خود در این بازی است تا بتواند به صدر جدول راه یابند.

شهید منصوری قرچک نیز میهمان ارژن قعرنشین خواهد بود. شیرازی‌ها در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب نکرده‌اند و با 10 امتیاز در قعر جدول قرار گرفته‌اند. منصوری به فکر کاهش اختلاف خود با صدر جدول است و ارژن هم در اندیشه جدایی از انتهای جدول.

برنامه کامل هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

دوشنبه 30 بهمن

میثاق تهران - دبیری تبریز

صبای قم - شرکت حفاری

فرش‌آرا - شهرداری تبریز

ارژن شیراز - شهید منصوری

گیتی‌پسند‌ - گاز خوزستان

شهرداری ساوه - هلال احمر

تمامی بازی‌ها ساعت 16 آغاز می‌شود.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها