زرگری: بچه های تیم ملی علیه من تو طئه کردند

زیر آب زنی در دوچرخه سواری!

کاروان 40 نفره دوچرخه سواری ایران در راه رقابتهای قهرمانی آسیا؛

رییس فدراسیون دوچرخه سواری: حضور پرقدرتی در آسیا خواهیم داشت

بهترین رکابزنان ایران به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می‌‌شوند با این اوصاف حضور پرقدرتی در این دوره از رقابتهای قهرمانی آسیا خواهیم داشت.
کد خبر: ۵۴۱۵۲۶
رییس فدراسیون دوچرخه سواری: حضور پرقدرتی در آسیا خواهیم داشت

خسرو قمری در خصوص شرایط تیم‌های ملی دوچرخه‌سواری ایران تصریح کرد: تیم‌های سرعت و استقامت ایران برای حضور پرقدرت در مسابقات قهرمانی آسیا در اردو هستند. اگر موفق شویم روادید هندوستان را زودتر از موعد مقرر بگیریم، تیم ملی دوچرخه‌سواری سرعت کشورمان را حدود 15 روز زودتر از آغاز مسابقات این کشور اعزام خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه کاروان اعزامی ایران به مسابقات قهرمانی آسیا حدودا چهل نفر است، افزود: جهت شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا 35 رکابزن، دو ماساژور، دو مکانیک و سرپرست و مربیان تیم‌های ملی به هندوستان اعزام می‌شوند.

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: در بخش آقایان رکابزنانی به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می‌شوند که شانس مدال‌آوری آنها بالای 60 درصد است. ضمن اینکه دوچرخه‌سواران خانمی که رکوردهای خوبی داشته و شانس کسب مدال هم دارند به رقابت‌های قهرمانی آسیا می‌روند.

 

وی با بیان اینکه بهترین‌های ایران را به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می‌کنیم، اظهار داشت: امیر زرگری، عضو تیم ملی ایران در بازی‌های المپیک لندن به دلیل اینکه در اردوهای تیم ملی حضور ندارد به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام نمی‌شود. از او برای حضور در دومین مرحله از اردوهای تیم ملی دعوت کردیم که وی اعلام کرد به اردو نمی‌آید.

 

"باتوجه به اینکه فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران تعلیق مدیریتی است، آیا شما می‌توانید در اجلاس کنفدراسیون آسیا شرکت کنید؟"قمری در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر تاکید کرد: ما را از همان روز اول تعلیق کرده بودند که به مرور زمان و با رایزنی‌های صورت گرفته این مشکل رفع شده است اما مشکل کنونی آنها اصلاح اساسنامه فدراسیون است. ضمن اینکه علی‌زنگی آبادی، رئیس سابق فدراسیون دوچرخه‌سواری از سمت خود استعفا داده بود.

وی ادامه داد: اگر کادر مدیریتی فدراسیون دوچرخه‌سواری را به رسمیت نمی‌شناسند، پس چگونه قرار است در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کنیم؟ فدراسیون بدون رئیس که نمی‌شود. ضمن اینکه تمام مکاتبات و نامه‌نگاری‌های ما با فدراسیون‌های جهانی و آسیایی با امضای من صورت می‌گیرد.

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری خاطرنشان کرد: در اجلاس کنفدراسیون آسیا شرکت می‌کنم، اگر حق رای به من دادند که این کار را انجام خواهم داد و اگر به من حق رای ندادند، رای نمی‌دهد.

قمری در پایان گفت: اساسنامه جدید را به فدراسیون جهانی ارسال کردیم و آنها به چند مورد جزئی ایراد گرفتند و خواستار اصلاح مجدد آن شدند.

به گزارش مهر، سی و سومین دوره مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان و بیستمین دوره رقابتهای جوانان، از 17 الی 27 اسفند ماه سال جاری در بخش های (بانوان، آقایان و زیر 23 سال مردان) و در مواد پیست و جاده و در سطح یک اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری (UCI)، به میزبانی کشور هندوستان و در شهر "دهلی نو" برگزار می شود. در این دوره از رقابتها، رکابزنان از تاریخ هفدهم الی بیست و یکم اسفند ماه در مواد پیست و از تاریخ 23 الی 27 در مواد جاده با یکدیگر به رقابت می پردازند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها