رفتن مهدوی‌کیا ضربه بزرگی به فوتبال ایران است

بگوویچ: به قهرمانی پرسپولیس خوش‌بینم

با وجود بگوویچ دیگر در پرسپولیس جا افتاده است اما مسئولان فوتبال همدان اعتقاد دارند که حضور او در تیم پرسپولیس کاملا غیر قانونی است از جمله مدیرکل امور مالیاتی استان همدان که می گوید : با توجه به نامه‌هایی که بارها به فدراسیون فوتبال زدیم، بگوویچ حق عقد قرارداد با پرسپولیس را نداشت.
کد خبر: ۵۴۱۲۲۰
مدیرکل امور مالیاتی استان همدان: بگوویچ  مردانگی نکرد


محمد خلیفه در در خصوص مشکل مالیاتی وینگو بگوویچ با پرسپولیس اظهار داشت: در میان پرونده‌های مختلفی که در طول مدت حضورم در اداره مالیات همدان بررسی کردم یکی از آنها مربوط به وینگو بگوویچ بود.

وی افزود: بگوویچ 60 الی 70 میلیون تومان باید مالیات پرداخت کند و به دلیل عدم پرداخت این پول به موقع 80 میلیون هم جریمه شده است.

خلیفه تصریح کرد: به خاطر اینکه شأن او حفظ شود هر بار با پرداخت 10 الی 17 میلیون تومان به اداره مالیات اجازه دادیم تا از کشور خروج پیدا کند اما بگوویچ با وجود اعتماد ما مردانگی نکرد.

وی ادامه داد: هر بار برای پرداخت پولش دنبال بهانه است. در برخی اوقات به ما گفتند که شاید وکیل ایشان باید این پول را پرداخت کند اما کسی که تکلیف بر روی دوشش است خودش باید پول خودش را پرداخت کند. من دو بار به بگوویچ شفاف گفتم اما او هرگز به حرف های ما گوش نکرد و این یک کار ناپسند است.

وی خاطرنشان کرد: حتی نامه‌ای را بارها به فدراسیون فوتبال نوشتیم که از عقد قرارداد ایشان با هر باشگاهی جلوگیری شود تا موقعی که به مالیات خود پرداخت آن احترام نگذارد اما بگوویچ حتی خداحافظی نکرده از همدان رفت و راحت با پرسپولیس قرارداد بست که مطمئن باشید با وجود اینکه ممنوع‌الخروج است با او برخوردی جدی می‌کنیم.

مدیرکل مالیاتی همدان یادآور شد: بگوویچ باید بداند که باید با ما تسویه حساب می‌کرد. من مسئله را به دکتر عسگری رئیس مالیات کشور نیز اعلام کردم. او در برابر پول‌هایی که در ایران می‌گیرد پرداخت مالیاتش بسیار ناچیز است و باید اعلام کنم به صورت جدی این مسئله را و حرکات او را پیگیری خواهیم کرد.

مدیرکل امور مالیاتی استان همدان در پایان یادآور شد: بگوویچ دو روز دیگر فرصت دارد حتی اگر او مالیاتش را بدهد شاید جریمه‌اش تخفیف بخورد در غیر این صورت با توجه به اطلاعی که از طریق رئیس کل دادگستری به باشگاه پرسپولیس و بگوویچ داده‌ایم ایشان اگر این بار در چارچوب حرکت نکند دچار مشکلات بدتری خواهد شد. چون الآن هم باید پاسخگوی رفتار خود باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها