حاشیه بازی پیکان و راه‌آهن

علی دایی به شدت تشویق شد

انتقاد حق طبیعی مدیرعامل تیم است

درخشان: به روند پیروزی هایمان ادامه می دهیم

سرمربی تیم داماش اعتقاد دارد که تیمش در مقابل راه آهن استحقاق بیشتری برای پیروزی دارد هر چند علی دایی در نشست خبری پیش از بازی نیز همین ادعا را مطرح کرد.
کد خبر: ۵۴۱۲۱۹
درخشان: به روند پیروزی هایمان ادامه می دهیم


حمید درخشان در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های راه‌آهن و داماش عنوان کرد: فکر می‌کنم بازی فردا دیدار سختی باشد به دلیل اینکه راه‌آهن در هفته‌های گذشته بازی را خوب انجام داده اما نتیجه را واگذار کرده است. این موضوع شرایط را سخت می‌کند البته ما تلاش می‌کنیم که بازی خوبی انجام دهیم و 3 امتیاز را از آن خود کنیم.

وی ادامه داد: می‌خواهیم به روند پیروزی‌هایمان ادامه دهیم گرچه کار سختی داریم اما بازیکنانم مصمم هستند و می‌خواهند بازی خوبی به نمایش بگذارند. 3_4 بازیکن مصدوم و محروم داریم و جدا از آنها بقیه بازیکنان در شرایط خوبی به سر می‌برند. امیدوارم با بازی خوب نتیجه را از آن خود کنیم.

وی درباره نزدیکی امتیاز تیم‌ها یادآور شد: به جز 2_3 تیم بالای جدول سایر تیم‌ها امتیاز نزدیک به هم دارند و با یک گل جابجایی صورت می‌گیرد و تیم در جدول تغییر می‌کند به خاطر همین موضوع است که در جدول حاشیه امنیت وجود ندارد. صد در صد تلاش می‌کنیم تا خود را از انتهای جدول دور کنیم چرا که هرچه از انتهای جدول دورتر باشیم حاشیه امنیتمان بیشتر است.

سرمربی تیم داماش در خصوص انتقاد‌هایی که مدیرعامل این باشگاه از نتایج تیم داشته تصریح کرد: این حق طبیعی باشگاه است که زمانی که تیم نتیجه نمی‌گیرد از نتایج انتقاد کند. ما خوب بازی می‌کنیم اما بدشانسی گریبانگیرمان شده و نتوانسته‌ایم نتایج خوبی بگیریم. در اصل ما حمله می‌کنیم اما به گل نمی‌رسیم. زمانی که چنین اتفاقی رخ می‌دهد فشار روحی _ روانی بازیکنان زیاد می‌شود و نمی‌توانیم به گل برسیم.

وی افزود: انتقادات طبیعی است و باید هم وجود داشته باشد من همیشه گفته‌ام که تابع تصمیمات باشگاه هستم حق قانونی آنهاست که بخواهند تیمشان موفق باشد اما معتقدم که یک تیم زمانی موفق می‌شود که در روزهای سخت سرمربی مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره به کمک یکدیگر بیایند و سرمربی را کمک کنند تا از این فشار بحران خارج شود. البته ما تا حدودی از این شرایط خارج شده‌ایم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

درخشان خاطرنشان کرد: امیدوارم این روند تا آخرین بازی ما مقابل استقلال ادامه داشته باشد گرچه می‌دانم سخت است اما ما با امید زنده‌ایم و تلاش خود را می‌کنیم تا به حدی برسیم که تیم آزرده‌خاطر نباشد.

سرمربی داماش در خصوص دخالت مسئولان باشگاه در کار فنی تیم یادآور شد: من هرجا کار کردم از لحاظ فنی خودم تصمیم گرفتم این حق طبیعی سرمربی است شما ببینید از اول هفته من با بازیکنان سر و کار دارم و شرایط را می‌دانم اما عزیزان دیگر دور از تمرینات هستند و شرایط روحی و روانی بازیکنان را نمی‌دانند. حق طبیعی من است که تصمیمات فنی انجام دهم. هیچ مربی‌ای دوست ندارد تصمیم بد بگیرد و همواره اگر تصمیمی گرفته می‌شود در راستای موفقیت تیم است.

وی درباره مصدومان و محرومان تیمش تصریح کرد: علی نظیف‌کار را به علت محرومیت در اختیار نداریم و علیرضا نیکبخت واحدی، حسین ابراهیمی، محمد مختاری و فراهانی را به علت مصدومیت نخواهیم داشت البته برخی از بازیکنان را پزشک تیم قول داده که به بازی برساند.

سرمربی داماش در مورد انتقاد‌هایش از وضعیت داوری عنوان کرد: به واقع من اگر انتقاد کردم زمانی بوده که تیمم متضرر شده است تسویه حساب شخصی با کسی نداشته‌ام و قصد نداشتم کسی را زیر سوال ببرم. من کنار زمین آرام هستم اما زمانی که صحنه‌هایی می‌بینم که به ضرر تیمم تمام شده اذیت می‌شوم. سرنوشت تیم‌های انتهای جدولی با همین 3 امتیاز‌ها مشخص می‌شود. حتی با یک گل سرنوشت تیم عوض می‌شود چه برسد به 3 امتیاز.

وی ادامه داد: زمانی که تیم نتیجه نمی‌گیرد همه نگاه‌ها به سرمربی است. کسی نمی‌گوید که داور دروازه‌بان را اخراج نکرده و یا پنالتی نگرفته است. همه دقت‌ها به سمت سرمربی معطوف می‌شود. تقاضا دارم که داوران در هفته‌های حساس لیگ قضاوت دقیق‌تری انجام دهند. به خاطر برخی مشکلات خودشان در هفته‌های اخیر در برخی بازی‌ها اشتباهاتی داشتند که نتیجه بازی را تغییر داد. داوران قضاوت منصفانه‌ای برای تمام تیم‌ها داشته باشند. حتی تیم‌هایی که در انتهای جدول قرار دارند. اگر تیمی در رده‌های پایینی قرار گرفته دلیل نمی‌شود حقش تضعیف شود. در هفته‌های حساس باید قضاوت‌ها عادلانه باشد و داوران تلاش کنند هیچ صحنه‌ای از دستشان خارج نشود.

درخشان در واکنش به صحبت رویانیان مبنی بر اینکه همه ما لنگی هستیم گفت: جواب این سوال خیلی سخت است. جمله خوبی نبوده است.

وی در مورد اینکه منظور مدیرعامل پرسپولیس لنگ زورخانه‌ بوده خاطرنشان کرد: ما در زورخانه فعالیت نمی‌کنیم اما به هر حال از این مسائل که بگذریم رویانیان زحمت زیادی برای پرسپولیس کشیده و از همان ابتدا کارشناسان اعلام می‌کردند که پرسپولیس با بازیکنان خوب و گرانقیمتی که کسب کرده برای قهرمانی پا پیش می‌گذارد اما همیشه داشتن مهره‌ها تضمین‌کننده موفقیت‌ها نیست. هدایت و رهبری مهمتر است که پرسپولیس در این زمینه مشکل داشت. امیدوارم وضعیت این تیم بهتر شود و رفته رفته به جایگاه اصلی خود بازگردد.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها