امیدواری علی نژاد به المپیکی شدن ووشو؛

علی نژاد: ووشو برای المپیکی شدن یک هشتم شانس دارد

همه چیز بستگی به بودجه دارد

اوجاقی: شاید سرمربی تیم ملی ووشو شدم

مدیر فنی تیم ملی ووشو گفت: در صورتی که بودجه فدراسیون اجازه استفاده از مربیان متعدد را ندهد شاید هدایت تیم ملی را خودم برعهده بگیرم.
کد خبر: ۵۴۱۱۱۹
اوجاقی: شاید سرمربی تیم ملی ووشو شدم


حسین اوجاقی افزود: رقابتهای قهرمانی کشور تحت عنوان انتخابی تیم ملی اسفندماه در تهران برگزار خواهد شد و پس از آن با جلسه ای در فدراسیون در خصوص برنامه های سال آینده تصمیم گیری خواهیم شد.

وی در خصوص شایعه سرمربیگری در تیم ملی گفت: هیچ چیز مشخص نیست و تا زمانیکه آن جلسه در فدراسیون تشکیل نشود نمی توان چیزی را تائید یا تکذیب کرد. ما بر اساس برنامه هایی که پیش رو است و با توجه به بودجه فدراسیون برنامه ریزی خواهیم کرد.

مدیر فنی تیم ملی در جواب این سئوال که طرح سرمربیگری وی در تیم ملی به دلیل کاهش مشکلات مالی است یا خیر به مهر  گفت: هنوز نمی توان در مورد این موضوع اظهار نظر کرد. ولی اگر تکلیف شود من در خدمت جامعه ووشو کشور هستم.

اجاقی در مورد حضور مربیان خارجی هم در تیم ملی گفت: شاید مشکلات مالی اجازه ندهد از مربیان خارجی استفاده کنیم. باید رقابتهای قهرمانی کشور برگزار شود و پس از آن با توجه به مسابقات مهم پیش رو مربیانی که می توانند فدراسیون را به اهداف ترسیم شده برسانند
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها