در حالی که همه منتظر به صدا درآمدن سوت پایان بازی ملوان - فولاد بودند تیم فوتبال فولاد خوزستان در ثانیه‌های آخر از شکست گریخت . تیم جنوبی به این ترتیب رکورد نباختن خود را پا برجا گذاشت تا حسین فرکی راهیابی به لیگ قهرمانان آسیا را در اهداف خود داشته باشد.
کد خبر: ۵۴۰۹۰۷
فرار فولاد از شکست در ثانیه های پایانی

تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و ملوان انزلی در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال از ساعت 15:15 امروز جمعه در شهر انزلی به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه تساوی 2 بر 2  به پایان رسید.
ابتدا "لوسیانو پریرا" فولاد خوزستان را با یک گل جلو انداخت، ولی در ادامه و در دقیقه 27 پژمان نوری گل تساوی را به ثمر رساند. در نیمه دوم و در دقیقه 56 جلال رافخایی از روی نقطه پنالتی گل دوم ملوان را وارد دروازه فولاد کرد. در حالی که بازیکنان دو تیم تصور می‌کردند بازی با این نتیجه به پایان می‌رسد، سروش رفیعی در ثانیه آخر وقت‌های تلف شده بازی را به تساوی کشاند تا رکورد نباختن فولاد 18 هفته شود.
جلال رافخایی با گلی که امروز به ثمر رساند، جایگاه خود را در صدر جدول گلزنان با 16 گل تثبیت کرد. پریرا بازیکن فولاد خوزستان هم با گل امروز خود 10 گُله شد. تیم فولاد با این نتیجه 46 امتیازی شد و در رده چهارم جدول باقی ماند. ملوان هم با این تساوی 36 امتیازی شد و به رده ششم جدول رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها