پلی آف والیبال از چهارشنبه این هفته

تهران میزبان قهرمانان

تیم والیبال سایپا توانیست در هفته پایانی مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور با کسب 42 امتیاز جایگاه سومی جدول رده بندی را کسب و به پلی آف صعود کند این در حالی است که سرمربی این تیم می گوید که سایپا با حذف از پلی آف هیچ فاصله ای نداشت.
کد خبر: ۵۴۰۸۸۱
نفر زاده: حیف بود اگر به پلی آف نمی رسیدیم



فرهاد نفر زاده سرمربی تیم والیبال سایپا اظهار داشت: مقابل تیم بازرگانی جواهری گنبد بازی فوق العاده سخت و مشکلی را پشت سر گذاشتیم بازی که  گنبد در مقابل ما در هفته پایانی لیگ انجام داد اگر در برابر دیگر حریفانش هم انجام می داد به طور قطع هم اکنون یکی از جایگاه های هفتم یا هشتم را به خود اختصاص  می داد.

وی گفت:  آنها با وجود آنکه می دانستند به لیگ دسته یک سقوط کرده اند و نتیجه این دیدار هیچ نقشی در جایگاه   آنها ندارد اما با انگیزه بسیار بالا و قدرت کامل بازی کردند والیبالیست برزیلی  تیم گنبد که در هفته های گذشته در هر بازی فقط دو ست در زمین حضور داشت در دیدار مقابل ماه  تمام پنج ست را به خوبی  و استثنایی توپ زد.

وی تصریح کرد:  گنبدی ها در هفته  پایانی لیگ سنگ تمام گذاشتند و فوق العاده بازی کردند اگر بخواهیم نوع کار آنها را در این  دیدار با بازی  مقابل  کاله آمل  مقایسه کنیم گنبدی ها 25 درصد در هفته 22 لیگ بهتر بازی کردند  و ما را تا آستانه شکست هم پیش  بردند.

سرمربی تیم والیبال  سایپا ضمن  تایید این موضوع که ترکیب این تیم را نیروهای جوان  تشکیل  می دهند اظهار  داشت:  رسیدن به مرحله پلی  آف و قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر جدول  رده بندی با نیروهای  جوان  و در شرایطی  که تمامی تیم های شرکت کننده در لیگ امسال را مدعیان تشکیل  می دادند کار بسیار سخت  و بزرگی بود  امسال شاهد بودیم که تیم های شهرداری  ارومیه،  پیشگامان کویر یزد،  باریج اسانس کاشان و .... هم جزو مدعیان قدرتمند محسوب می شدند شاید آنها به پلی آف راه پیدا نکردند و لی همچنان جرو مدعیان  هستند.

** اتحاد و هم دلی  رمز موفقیت ما بود

سرمربی تیم  والیبال سایپا در ادامه گفت:  رمز موفقیت تیم جوان  سایپا در  مسابقات  حساس سنگین و لیگ برتر  سال 1391 اتحاد،  یک پارچگی  ، همدلی  و انسجام بود که در تیم ما وجود داشت، این موضوع در راستای نیل به اهداف کمک بزرگی به ما کرد.

نفر زاده در خصوص پیش بینی  صعود تیم سایپا به مرحله فینال اظهار داشت: راهیابی به فینال کار بسیار سختی  است چون شرایط بازی های  پلی آف با مسابقات دور رفت و برگشت بسیار متفاوت است وهرچهار تیم از شرایط یکسانی برخوردار هستند و حساب کتاب های از قبل تعین شده ای و جود ندارد پیش بینی  فینالیست شدن  کار بسیار سخت و دشواری است.

وی در خصو ص نحوه برگزاری  مسابقات فینال و رده بندی  اظهار داشت: چون فدراسیون برنامه مسابقات فینال و رده بندی را به طور جامع و کامل در پایان  دور رفت مسابقات و دور برگشت اعلام و ابلاغ کرده اند این  برنامه به طور کامل  و باید بدون تغییر اجرا شود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها