پس از پیروزی مقابل تیم فجر سپاسی

اکبرپور: جباری همه چیز را مهیا کرد

کارلوس کروش در ورزشگاه حافظیه شیراز حاضر شد. علاوه بر حضور کارلوس کروش در ورزشگاه تشویق سید مهدی رحمتی از سوی تماشاگران از دیگر نکات قابل توجه حاشیه بازی فجر و استقلال بود.
کد خبر: ۵۴۰۸۶۸
کارلوس کروش تماشاگر ویژه فجر- استقلال

 

10 دقیقه مانده به آغاز بازی دو تیم استقلال تهران و فجر شهید سپاسی شیراز کارلوس کروش  در ورزشگاه حافظیه حاضر و با استقبال تماشاگران حاضر در ورزشگاه مواجه شد.
به محض اینکه تماشاگران از حضور سرمربی تیم ملی در استادیوم حافظیه باخبر شدند شعار در حمایت سید مهدی رحمتی دروازه بان استقلال آغاز شد و از سرمربی تیم ملی درخواست کردند که این دروازه بان باید با شماره یک تیم ملی در تمامی مسابقات حاضر باشد.
دقایقی قبل ازشروع بازی نیز یکی از تماشاگران طرفدار استقلال وارد زمین چمن شد و شال آبی رنگی را به گردن رحمتی انداخت که پس از این کار ماموران یگان ویژه این تماشاگر را به بیرون از زمین هدایت کردند.

برخورد مناسب مامورین یگان ویژه با این تماشاگر باعث شد که دقایقی تماشاگران یگان ویژه نیروی انتظامی را تشویق کنند.
اسکوربرد ورزشگاه حافظیه برای اولین بار هنگام پخش اسامی بازیکنان دو تیم حک و اسامی بازیکنان را به نمایش درآورد اما پس از اتمام این اسامی تنها آرم دو باشگاه و نتیجه مسابقه بر روی آن حک شده است.
آپارتمان روبروی ورزشگاه حافظیه که همیشه در هنگام بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس در شیراز شاهد به تصویر کشیدن عکسی از بازیکنان قدیمی تیم فجر روی دیوار آن بود در این بازی بیلبوردی از بسیج ورزشکاران به جای پوستر بازیکنان بر روی آن نصب شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها