گزارشی از طلاق‌های هالیوودی

طلاق، مد روز هالیوود

ستاره‌های هالیوود و فراتر از آن ستاره‌های هنر در غرب ـ همان‌طور که موضوع این پرونده نیز هست ـ به زندگی‌های کوتاه‌مدت و ناپایداری در زندگی خصوصی شهره‌اند، چنان که اخبار مربوط به طلاق‌ها یا ازدواج‌های مجدد در میان این افراد به اخبار متواتر رسانه‌های بین‌المللی تبدیل شده و هر از چندی، خبری در این رابطه منتشر شده و از آنجا که این دست اخبار از حیث ازدیاد عادی شده‌اند، هیچ کس در واقعی بودنش شک نمی‌کند.
کد خبر: ۵۴۰۷۸۵
ازدواج‌های پایدار در هالیوود

 از آنجا که زندگی خصوصی ستاره‌ها یا به تعبیر غربی‌ها سلبریتی‌ها همواره برای عوام جذاب است، این دست اخبار با حرص و ولع خاصی نیز توسط مخاطبان رسانه‌ها پیگیری می‌شود، اما در میان این زندگی‌های پرزرق و برق ناپایدار، زندگی‌های پایدار و ماندگاری نیز وجود داشته‌ است که اگرچه از حیث تعداد شاید به عدد انگشتان دو دست هم نرسند، اما بی‌توجهی به همان‌ها نیز می‌تواند بی‌انصافی قلمداد شود.

در همین زمینه با علم به این که پیوند ازدواج میان ستاره‌های هالیوودی اغلب با سرعتی باورنکردنی منجر به شکست می‌شود، بر آن شدیم تا در میان این شکست‌های پی‌در‌پی که اغلب بسیار جنجالی و پرهزینه هستند، به زوج‌های بسیار مشهوری که استثنای این قاعده بوده‌اند نیز اشاره کنیم، زوج‌هایی که ازدواج آنها از ابتدا پابرجا مانده و گاه تا لحظه مرگ نیز ادامه داشته است:

جوآن وودوارد و پل نیومن: این دو ستاره هالیوودی سال 1945 در حین اجرای نمایشی در برادوی به نام پیک‌نیک با یکدیگر آشنا شدند و در بیست و نهم ژانویه 1958 با یکدیگر ازدواج کردند. حاصل ازدواج این دو هنرپیشه که از شهرتی جهانی برخوردار بوده و هستند، سه دختر بود. این ازدواج برای 50 سال ادامه پیدا کرد تا در نهایت با مرگ پل نیومن سال 2008 به پایان رسید.

مایکل جی‌فاکس و تریسی پولن: مانند بسیاری از هنرپیشه‌های هالیوودی، این دو ابتدا در یک فیلم با یکدیگر همکار شدند و در پی آن، در سال 1988 با یکدیگر ازدواج کردند. ازدواجی که با وجود ابتلای جی فاکس به پارکینسون همچنان ادامه یافته است.

ویل اسمیت و جادا پینکت اسمیت: همکاری این دو هنرپیشه در یک فیلم منجر به آشنایی این دو هنرپیشه شد و جنجالی که ناشی از ازدواج مجلل این دو در رسانه‌ها به پا شد نیز نتوانست پیوند ازدواج آنها را سست کند.

تام هنکس و ریتا ویلسون: تام هنکس در فیلم‌های بسیار مشهور و پرطرفداری حضور داشته و نقش‌آفرینی کرده،‌ اما یکی از مهم‌ترین رویداد‌های زندگی‌اش در صحنه فیلمی نه‌چندان شناخته‌شده روی داد. وی و ریتا ویلسون در فیلم داوطلب‌ها با یکدیگر آشنا شدند و آشنایی آنها منجر به ازدواجشان سال 1985 شد که تا کنون نیز پایدار باقی مانده است.

دنی دویتو و ِرآ پرلمن: دنی دویتو که هم در زمینه بازیگری و هم در زمینه کارگردانی فعالیت‌های گسترده‌ای داشته،‌ از سال 1982 ازدواج موفقی را با همسرش تجربه کرده و حاصل این ازدواج 31 ساله سه فرزند بوده است.

دنزل واشنگتن و پائولت پیرسون واشنگتن: آشنایی در صحنه فیلمبرداری فیلم ویلما درباره سرگذشت یک ورزشکار زن سیاهپوست، منجر به ازدواج این دو هنرپیشه در سال 1983 شد، ازدواجی که تا به امروز و با وجود شهرت بالایی که دنزل‌ واشنگتن به واسطه بازی در فیلم‌های مشهور به دست آورده، همچنان پابرجا باقی مانده است.

کوین بیکن و کایرا سدویچ: کوین بیکن که همواره خود را از دنیای شایعات و حاشیه‌ها دور نگه داشته، از سال 1988 تاکنون زندگی موفقی را با همسر هنرپیشه‌اش کایرا سدویچ پشت سرگذاشته است. این دو راز موفقیت خود را حفظ تعادل میان کار و زندگی خصوصی‌شان می‌دانند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها