دختران تکواندو کار در آکادمی ملی المپیک تست دادند؛

نارضایتی شدید مریم آذر مهر از میزان آمادگی ملی پوشان تکواندو

ملی پوشان تکواندو بانوان در حالی امروز اولین تست خود را در اولین مرحله از اردوی آمادگی پشت سر گذاشتند که عملکرد آنها شدیدا مورد انتقاد سرمربی جدید تیم ملی تکواندوی بانوان قرار گرفت.
کد خبر: ۵۴۰۴۹۵
نارضایتی شدید مریم آذر مهر از میزان آمادگی ملی پوشان تکواندو



تیم ملی تکواندو بانوان به منظور آمادگی هرچه بیشتر در رقابت‌های پیش‌رو تمرینات بدنسازی و تست‌های لازم را زیر نظر کارشناسان مرکز سنجش آکادمی ملی‌المپیک و پارالمپیک انجام دادند تا کادر فنی از آخرین وضعیت ملی‌پوشان حاضر در اردو با خبر شوند.
در همین خصوص "آذر‌مهر" سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان به ایسنا گفت: مدتی بود که بچه‌ها از اردوی تیم ملی به دور بودند و تمرینات خوبی را نداشتند، که الان متاسفانه از لحاظ آمادگی بدنی وضعیت مطلوبی ندارند و این موضوع هم امروز در تست‌هایشان کاملا مشهود بود.

وی افزود: هوگو‌پوشان تیم ملی، اردوی خود را از هفته گذشته آغاز کرده و تا 8 اسفند ماه هم ادامه دارد و تمرینات خود را صبح و بعدازظهر بصورت جدی دنبال می‌کنند.

آذرمهر ادامه داد: قرار است بعد از این مرحله اردو، مجددا از یازدهم اسفند ماه با چند نفر ریزش، نفرات در یک سری از وزن‌ها اردوی خود را ادامه دهند تا خود را برای رقابت‌های کشور‌های اسلامی که خردادماه سال آینده در کشور اندونزی و بعد از آن مسابقات جهانی مکزیک می‌باشد آماده کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
اسماعیل رحمانی
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
۰
۰
به نظراینجانب مشكل فقط خانواده تكواندوهستش كه شما هنوزضعفهای تیمو حل نكردید ازتون كارنامه كاری وكسب مقام می خواهند
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها