دبیر جشنواره موسیقی فجر گفت: با شعار جوان باوری و جوان پروری آغاز کردیم و با امید به خداوند متعال با همین شعار نیز ادامه خواهیم داد، به امید روزی که جوانان شایسته این سرزمین زمام اداره و هدایت این فعالیت را در دست بگیرند.
کد خبر: ۵۴۰۴۷۳
جوان‌باوری شعار جشنواره موسیقی فجر

حسن ریاحی همزمان با شروع جشنواره موسیقی فجر در پیام خود به بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر چنین آورده است: همه ساله و در همین ایام مبارک شاهد رخداد بزرگ و منحصر به فردی با عنوان «جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر» هستیم که هدف از این گردهمایی عظیم و استثنایی، کشف و معرفی بهترین استعدادهای موجود در زمینه‌های گوناگون موسیقی است.

در تمام دورانی که مسوولیت اداره و برنامه‌ریزی این جشن سراسری و فراگیر به بنده واگذار شده است همواره کوشیده‌ام نیروی جوان کشور را که آینده‌سازان این مرز و بوم خواهند بود مدنظر قرار داده و ضمن بکارگیری ایشان در بخش‌های مختلف اجرایی، راهنمای بی‌وقفه‌ای نیز برای جذب ایشان جهت شرکت در رشته‌های گوناگون مورد ارزیابی در جشنواره‌های سال‌های متمادی باشم.

باور من و باور تمامی همکارانی که در طی این مدت خالصانه و صمیمانه مرا یاری کرده اند بر این حقیقت استوارست که میزان استقبال، نحوه برگزاری، روش‌های داوری، گزینش هنرمندان، ابزارهای اطلاع رسانی و .... حتی شیوه اسکان برخی از شرکت‌کنندگان هر ساله نسبت به سال قبل مناسب‌تر بوده و روندی صعودی را در جهت بهبود و ارتقا در پیش داشته است.

امسال نیز اراده همه ما بر این باور استوار است که جشنواره‌ای دقیق‌تر، پویاتر و بی نقص‌تر را برگزار کرده و نتیجه و حاصل آن را در معرض داوری عموم قرار دهیم با این امید که بتوانیم از میان نخبگان و جوانان پر شور هموطن، برترین‌ها را به علاقمندان و اصحاب هنر معرفی کنیم.

با شعار جوان باوری و جوان‌پروری آغاز کردیم و با امید به خداوند متعال با همین شعار نیز ادامه خواهیم داد، به امید روزی که جوانان شایسته این سرزمین زمام اداره و هدایت این فعالیت را در دست بگیرند. (مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها