سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سه امتیاز این دیدار برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چرا که می‌تواند موقعیت پرسپولیس را در جدول رده بندی ارتقا دهد.
کد خبر: ۵۴۰۱۸۸
گل‌محمدی: بازیکنان باید با تمام وجود برای موفقیت پرسپولیس به میدان بروند

    سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سه امتیاز این دیدار برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چرا که می‌تواند موقعیت پرسپولیس را در جدول رده بندی ارتقا دهد.

    به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی در کنفرانس پیش از دیدار معوقه تیم‌های پرسپولیس و گهر دورود از هفته بیستم مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: فردا با تیمی بازی داریم که انگیزه زیادی برای گرفتن سه امتیاز دارد. از زمانی که مایلی کهن آمده، روند این تیم رو به رشد بوده است. به بازیکنانم گفته‌ام که نباید گهر را دست کم بگیرند.

    وی افزود: در هفته‌های ابتدایی نتایج خوبی می‌گرفتم که همین امر باعث شد تیم‌ها برابر ما با نفرات بیشتری دفاع کنند و این کار ما را برای رسیدن به پیروزی سخت می‌کرد. ما در سه بازی گذشته مساوی کرده‌ایم. هر چند فوتبال قابل قبولی را به نمایش گذاشتیم اما به پیروزی نرسیدیم. البته من از عملکرد بازیکنانم در دیدار برابر نفت تهران راضی نیستم که شاید دلیلش خستگی آنها به خاطر پشت سرگذاشتن تمرینات سنگین در اردوی کردان بود. البته چاره‌ای هم نداشتیم و آن تمرینات در ادامه مسیر رقابت‌ها به کار ما می‌آید.

    سرمربی سرخپوشان تصریح کرد: ما باید جایگاه خود را در رده بندی لیگ بهتر کنیم و به فکر موفقیت در مسابقات جام حذفی باشیم. به همین خاطر باید با انگیزه بیشتری کار کنیم و همه بازیکنان هم باید این شرایط را درک کنند و با تمام وجود برای موفقیت پرسپولیس به میدان بروند.

    گل‌محمدی در خصوص نشست با مدیر عامل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: جلسه خوبی داشتیم. مباحث مفیدی را مطرح کردیم و به جمع بندی خوبی هم رسیدیم. قرار شد بازیکنان با انگیزه بالاتری در ادامه رقابت‌ها حضور پیدا کنند و بنده هم با ارزیابی کار آنها لیست بازیکنان مورد نیاز برای فصل آینده را در اختیار باشگاه قرار دهم. مدیرعامل باشگاه از کادر فنی و بازیکنان انتظار داشت که با همت و انگیزه بیشتری رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی را پیگیری کنند و به خاطر شادی دل هواداران نتایج قابل قبول‌تری کسب کنیم که باید در همین راستا به میدان برویم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها