مدیر گروه تأمین برنامه شبکه دو اعلام کرد مدیران مدارس سراسر کشور می‌توانند عکس یا فیلم دانش آموزان ممتاز را برای پخش از شبکه دو سیما به آدرس اینترنتی برنامه تلویزیونی "تو در دو" ارسال کنند.
کد خبر: ۵۴۰۰۸۸

محسن همتی‌نژاد مدیر گروه تأمین برنامه شبکه دو با اعلام این مطلب به خبرنگار مهر گفت: چندی پیش مدیر یکی از مدارس شهر بجستان از شهرهای استان خراسان رضوی، عکس‌هایی از دانش‌آموزان ممتاز خود را برای ما ارسال کرد که در برنامه "تو در دو" پخش شد.

وی افزود: مدتی بعد ایمیلی از طرف این معلم خوش‌فکر دریافت کردیم که گویا پخش عکس این دانش‌آموزان در برنامه انگیزه‌ای برای تشویق دانش آموزان به کسب نمرات خوب تبدیل شده است.

مدیر گروه تأمین برنامه شبکه دو یادآور شد: این ایمیل و ایمیل‌های مشابه که عموماً از مناطق محروم کشور ارسال شدند ما را بر آن داشت تا برای حضور جدی‌تر شاگردان ممتاز در این برنامهبرنامه ریزی کنیم. بنابراین برنامه "تو در دو" آمادگی دارد با پخش تصویر دانش آموزان ممتاز، آن‌ها را در رسانه ملی معرفی کند.

"تو در دو" کاری از گروه تأمین برنامه شبکه دو سیما است که در این برنامه عکس‌ها، فیلم‌ها و خاطرات تصویری جذاب و قابل پخش بینندگان شبکه دو به صورت میان برنامه‌های پنج دقیقه‌ای از این شبکه پخش خواهد شد. 

انتهای پیام/

 

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها