پس از ناکامی در فدکاپ قزاقستان؛

بانوی ملی‌پوش تنیس: در ایران هیچی نمی‌شوم!

بانوی ملی‌پوش تنیس ایران گفت: برنامه و تمرین منظمی برای مسابقات بین‌المللی فدکاپ نداشتیم و در صورت ادامه این روند مطمئنم که در ایران هیچی نمی‌شوم!
کد خبر: ۵۴۰۰۸۷


سحر نجعی درباره پنج شکست متوالی تیم ملی تنیس بانوان ایران در مسابقات بین‌المللی فدکاپ قزاقستان، در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: انتظار ما بیشتر از این نبود، چرا که نسبت به سایر تیم‌ها برنامه و تمرین منظمی نداشتیم و دو روز مانده به آغاز مسابقات تازه متوجه شدیم که تیم تشکیل شده است.

از سوی دیگر برای این که تیم آقایان بتواند در مسابقات دیویس‌کاپ شرکت کنند ما در این رقابت‌ها حضور یافتیم، چرا که بر اساس قانون جدید اگر تیم بانوان در فدکاپ شرکت نمی‌کردند تیم آقایان نیز حق حضور در دیویس‌کاپ را نداشتند!

وی ادامه داد: امسال حتی یک مسابقه برای بانوان برگزار نشد و ما در شرایط مسابقه قرار نگرفته بودیم که این موضوع باعث شد در مسابقات فدکاپ خودمان را باور نداشته باشیم در حالی که در جریان رقابت‌ها بازی را به چند تا از تیم‌ها با اختلاف‌ نزدیک واگذار کردیم.

سحر نجعی با بیان این که روی تنیس بانوان سرمایه‌گذاری نمی‌شود، تصریح کرد: زمانی که تنیس باز‌های کشورهای دیگر را دیدم، تصمیم گرفتم به درسم ادامه دهم، چرا که در ایران هیچی نمی‌شوم و اگر تنیس ایران بخواهد به این روال ادامه دهد، آینده آن شکست است.

تنیس باز تیم ملی بانوان ایران در پایان اظهار کرد: در ایران استعدادهای زیادی وجود دارد که اگر شش ماه یا یک سال بر روی آنها کار کنند می‌توانیم چند تا تیم را به راحتی شکست دهیم و نتیجه‌ای بهتر از این را کسب کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها