بازگشت دروازه بان مغضوب

محمدی با راه آهن تمرین کرد

مدیر اجرایی باشگاه راه‌آهن در خصوص وضعیت محمد محمدی دروازه‌بان راه‌آهن گفت: بعد از بازی با استقلال، محمدی در تمرینات تیم بدون اجازه گرفتن از علی دایی شرکت نکرد، به خاطر همین سرمربی تیم اخراجش کرد.
کد خبر: ۵۳۹۹۰۹
مدیر اجرایی باشگاه راه آهن: محمدی توسط دایی اخراج شد


علیرضا حاتم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود، محمدی دروازه‌بان تیم به خاطر رعایت نکردن مسائل انضباطی و حاضر نشدن در تمرینات تا اطلاع ثانوی حق شرکت در تمرینات تیم را ندارد.

مدیر اجرایی باشگاه راه آهن تهران اظهار داشت: علی دایی سرمربی تیم، محمدی را به مسئولان کمیته انضباطی باشگاه واگذار کرده تا حکم بی‌انضباطی این دروازه‌بان را صادر کنند.

وی گفت: به خاطر اینکه ما با سپاهان بازی داریم کمیته انضباطی باشگاه بعد از این بازی حکم بی‌انضباطی وی را صادر می‌کند تا شرایط تیم بحرانی نشود.

حاتم تصریح کرد: تیم ما در نیم فصل دوم از قضاوت نادرست داوران ضربات جبران‌ناپذیری متحمل شده در همین راستا فیلم بازی با استقلال را به کمیته داوران دادیم تا قضاوت نادرست ترکی را مورد ارزیابی قرار دهند.

وی در ادامه بیان داشت: ما در نیم فصل اول عملکرد خوبی داشتیم اما بدشانسی و قضاوت نادرست داوران باعث شد که در نیم فصل دوم نتایج خوبی کسب نکنیم.

مدیر اجرایی باشگاه راه‌آهن درباره بازی مقابل سپاهان گفت: بازیکنان انگیزه بالایی برای شکست دادن سپاهان دارند به طور حتم ما از میزبانی‌مان به نحو احسن استفاده و سه امتیاز این بازی را از آن خود می‌کنیم.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها