وزیر ورزش و جوانان گفت: حضور گسترده ورزشکاران در کنار آحاد مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن نشان از پیوند محکم بین انقلاب و مردم دارد.
کد خبر: ۵۳۹۵۴۱
عباسی:حضورگسترده ورزشکاران درراهپیمایی نشان ازپیوندمحکم مردم و انقلاب دارد

به گزارش ایرنا، محمد عباسی در حاشیه راهپیمایی 22بهمن به خبرنگار ایرنا افزود: در این ایام باشکوه و این روز عزیز به روح مقدس امام و شهدای عزیز درود می فرستم که این افتخارات و ازادی ها با رشادت های آنان بدست آمد.

وی گفت:انقلاب اسلامی ایران درآغازهزاره سوم از انقلاب های منحصر به فردی است که با وجود مشکلات زیاد از جمله جنگ تحمیلی، تحریم ها و سایر توطئه های دشمنان پس از گذشت 34 سال هر روز با غرور افرینی های جدید به پیش می رود.

عباسی یادآور شد که ایران اولین کشور علمی منطقه بوده و در المپیک نیز به رتبه هفدهم جهان رسید که تمامی این موفقیت ها به یمن انقلاب اسلامی و در سایه رهبری خردمندانه و شجاعت جوانان ایران اسلامی بدست آمد.

وی افزود: بسیار خوشحالم که امروز در سیل خروشان مردم ورزشکاران نیز حضور دارند و این مسئله به جهانیان نشان می دهد که مردم ایران اسلامی از انقلاب جداشدنی نیستند.

به گفته وی، در سایه تلاش ورزشکاران مسیر تعالی وزارت ورزش و جوانان تدوین شده است که ارکان اصلی این برنامه را قهرمانان ورزشی وجوانان تشکیل می دهند تاموفقیت های علمی و ورزشی دیگری نیز در آینده بدست آید.

وزیر ورزش و جوانان با قدردانی ازحضور گسترده ورزشکاران در این راهپیمایی باشکوه گفت: بسیار خوشحالم ورزشکاران همواره در کنار مردم هستند و در تمامی عرصه ها برای سرافرازی ایران اسلامی تلاش می کنند.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها