نمی توانم بگویم کسی دروغ می گوید

طالبی: نام ایران را در قله آسیا حفظ می کنیم

انتخاب سپاهان برای ایران و آسیا افتخار است

کرانچار:تعویض ها باعث افت سپاهان شد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: از عملکرد بازیکنان در ۱۵ دقیقه پایانی مسابقه راضی نیستم.
کد خبر: ۵۳۹۲۱۳
کرانچار:تعویض ها باعث افت سپاهان شد



سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: از عملکرد بازیکنان در ۱۵ دقیقه پایانی مسابقه راضی نیستم.
زلاتکو کرانچار پس از پیروزی سه بر سه تیمش در هفته بیست و پنجم لیگ برتر مقابل نفت آبادان گفت: طبیعی است که باید از نتیجه و بخش اعظمی از بازی راضی باشد. موقعیت‌های زیادی را به دست آوردیم اما نتوانستیم از تمام آنها استفاده کنیم و نتیجه به هیچ وجه با موقعیت‌هایی که ما به دست آوردیم تناسب ندارد. این ناراحتی و شکایت را نسبت به بازیکنانم دارم که چرا در 15دقیقه آخر بازی را رها کردند. این مسئله را در آنالیز حتما به آنها نشان خواهم داد و اعتراضم را اعلام خواهم کرد. باید تاکید کنم که فوتبال 75 دقیقه نیست بلکه 90 دقیقه کامل برگزار می‌شود.

کرانچار در مورد اینکه به نظر می‌رسید بعد از تعویض‌هایش سپاهان دچار افت شد، عنوان کرد: همانطور که گفتم در 15 دقیقه پایانی مشکلات ما بیشتر شد و بازیکنان نتوانستند خوب بازی کنند. تعویض‌ها انتظاراتم را برآورده نکرد. وقتی بازیکن تازه نفس وارد میدان می‌شود باید فشار بیشتری به حریف بیاورند نه اینکه خیلی راحت بازی کنند. ما در این مسابقه موقعیت‌های زیادی داشتیم که باز هم می‌گویم از آنها استفاده نکردیم.

سرمربی سپاهان در مورد اینکه دلیل تعویض محرم نوید‌کیا چه بود و چرا مهدی جعفرپور را به میدان فرستاد، گفت: مهدی می‌تواند خیلی بهتر و با طراوت‌تر بازی کند اما توقعی که از او داشتیم نتوانست آن را در زمین پیاده کند. محرم را هم برای حفظ سلامتی‌اش تعویض کردیم مخصوصا اینکه هفته آینده باید به مصاف راه آهن برویم و به حضور او در این مسابقه نیاز داشتیم.

کرانچار در مورد اینکه سپاهان بهترین تیم ایران در آسیا و هشتمین تیم برتر آسیا شده است، عنوان کرد: به نظر من ما سال گذشته و امسال عملکرد بسیار خوبی داشتیم و همواره توانسته‌ایم خودمان را برای کسب عنوان قهرمانی مطرح کنیم. در لیگ قهرمانان آسیا نیز تا مرحله یک چهارم نهایی بالا آمده‌ایم. آسیا بهترین انتخاب ممکن را انجام داد و این موضوع هم برای آسیا و هم برای ایران افتخار است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها