حسین فرکی: فولاد خیلی ضربه خورد

کسی از استقلال با بازیکنان من تماس نگرفته است

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: فولاد تیم برتر میدان بود و می‌توانست گل‌های بیشتری بزند.
کد خبر: ۵۳۹۲۰۶
حسین فرکی: می‌توانستیم با اختلاف بیشتری ذوب‌آهن را ببریم



سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: فولاد تیم برتر میدان بود و می‌توانست گل‌های بیشتری بزند.

حسین فرکی در نشست خبری پس از بازی فولاد و ذوب آهن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی خیلی خوب و زیبایی را به نمایش گذاشتیم. پیروزی در این بازی حق ما بود و می‌توانستیم با اختلاف بیش از یک گل از زمین مسابقه خارج شویم.

وی ادامه داد: ذوب آهن تیم خوبی است ولی شرایط حساسی در جدول لیگ دارد و بازی کردن در مقابل چنین تیم‌های که شرایط حساسی دارند، بسیار سخت است.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان اضافه کرد: من به بازیکنانم گفته بودم که ممکن است در برابر ذوب آهن غافلگیر شوند و این اتفاق در نیمه اول افتاد. اما بین دو نیمه با صحبت‌هایی که با بازیکنانم انجام دادم و اعتماد به نفسی که به دست آوردند، توانستند نیمه دوم عملکرد بهتری داشته باشند و برنده از زمین خارج شوند.

وی اضافه کرد: شرایط این بازی مشابه بازی رفت بود و من می‌دانستم که بازیکنانم می‌توانند شکست آن بازی را جبران کنند و همین اتفاق افتاد و بازیکنانم با تکنیک خوب خودشان برتری‌شان را در این بازی به نمایش گذاشتند.

فرکی در ادامه با اشاره به حضور خوب تماشاگران خوزستانی گفت: من از تماشاگرانی که امروز به ورزشگاه آمدند و تیم‌شان را تا دقیقه 90 تشویق کردند، تشکر می‌کنم. بدون شک تاثیر آن‌ها بر نتیجه بازی در اولویت اول قرار دارد و امیدوارم بتوانیم همین روند را دنبال کنیم.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها