کنفدراسیون غرب‌آسیا بی برنامه است

سرمربی تیم ملی بسکتبال اردن: ایران انتقامش را گرفت

مراد برکات سرمربی تیم ملی بسکتبال اردن اظهار داشت که فکر می کردیم ایران را بتوانیم ببریم اما نتوانستیم و در واقع ایرانی ها انتقامشان را از ما گرفتند.
کد خبر: ۵۳۹۱۶۰
سرمربی تیم ملی بسکتبال اردن:  ایران انتقامش را گرفت


مراد برکات کنفدراسیون بسکتبال غرب آسیا را بی برنامه توصیف کرد.

سرمربی تیم ملی بسکتبال اردن از عملکرد کنفدراسیون غرب‌آسیا انتقاد کرد و گفت: کنفدراسیون غرب‌آسیا برای بسکتبال منطقه یک ضرر است. متاسفانه دبیر لبنانی برنامه ریزی خوبی ندارد و تنها به فکر کشور خودش است. برای حضور در قهرمانی غرب‌آسیا به ما پیغام دادند که دو هفته فرصت دارید. کدام مربی در این زمان می تواند تیمش را جمع کند. چند بازیکن کلیدی ما در لیگ چین هستند و نتوانستند به ما اضافه شوند. متاسفانه زمانی هم که از آنها خواستیم زمان را تغییر دهند کسی گوش نداد.

برکات در ادامه افزود: بسکتبال آسیا با نظم و برنامه ریزی پیش می رود اما کنفدراسیون غرب‌آسیا اینگونه نیست. برای همین رقابت ها هیچ برنامه ریزی نشد و به یکباره تیم ها دعوت شدند. این شرایط به بسکتبال منطقه ضربه می زند.

وی درباره عملکرد تیم ملی اردن برابر ایران گفت: ایران بهترین تیم این دوره است و قهرمان می شود. ما هم سعی کردیم بهترین بازی خود را به نمایش بگذاریم اما نتوانستیم کاری از پیش ببریم. ایران با برنامه کار کرد و ما تسلیم شدیم. در هر حال ما برای سهمیه جام ملت ها تلاش می کنیم که آن را بدست خواهیم آورد. برنامه ریزی ما نیز برای جام ملت های 2013 است. ما سال گذشته نایب قهرمان شدیم و باید دوباره با قدرت ظاهر شویم.

برکات با اشاره به انگیزه ایران برای شکست اردن بیان کرد: ایران انگیزه زیادی برابر اردن داشت. آنها می خواستند برابر ما برنده شوند تا انتقام بگیرند. به این نتیجه نیز رسیدند و فکر می کنم در ادامه راه نیز همین روند را ادامه خواهند داد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها