درخواست شفاهی پرسپولیس برای جذب هافبک نفت؛

هلندی ها به دنبال جذب یعقوب کریمی

زمینه ساز آشتی مردم با فوتبال می شویم

یعقوب کریمی: به آقای گلی فکر نمی کنم

هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: امیدوارم این برد زمینه‌ساز موفقیت‌های تیم ملی در رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی شود.
کد خبر: ۵۳۹۱۴۳


هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: امیدوارم این برد زمینه‌ساز موفقیت‌های تیم ملی در رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی شود.

یعقوب کریمی در مورد وضعیت اردوی تیم ملی گفت: تمرینات بسیار خوبی را در اردوی تیم ملی برگزار کردیم و این مسئله در بازی با لبنان کاملا مشخص بود. در مسابقه مقدماتی جام ملت ها مقابل لبنان توانستیم با ارائه یک بازی خوب و کسب یک نتیجه پرگل هر سه امتیاز را به خودمان اختصاص دهیم.

وی در مورد پیروزی 5 بر صفر تیم ملی ایران مقابل لبنان خاطرنشان کرد: یکی از بهترین بازی‌های تیم ملی ایران را مقابل لبنان مشاهده کردیم. همانطور که دیدید حریف ما حتی یک توپ نتوانست به محوطه جریمه ما بیاورد. انشاءالله این مسابقه زمینه ساز موفقیت‌های تیم ملی در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی شود و با کسب پیروزی‌های خوب بتوانیم به راحتی به جام جهانی صعود کنیم.

کریمی در مورد اینکه آیا این برد می‌تواند زمینه‌ساز آشتی مردم با فوتبال شود، عنوان کرد: صد در صد این اتفاق خواهد افتاد. مردم دوست دارند بازی خوبی را مشاهده کنند. تیم ملی در چند بازی گذشته کمی تزلزل داشت اما با تمرینات خوبی که انجام دادیم نشان دادیم هر روز بهتر می‌شویم و انشاءالله در ادامه با حمایت‌های مردم تیم ملی نتایج بهتری هم کسب خواهد کرد.

هافبک تیم ملی ایران در مورد اینکه آیا از عملکردش در دیدار با لبنان رضایت داشت،‌ گفت: به نظر خودم در آن دقایقی که به میدان رفتم توانستم مثبت ظاهر شوم، همین که تیم ملی توانست به پیروزی برسد برای ما ارزش زیادی داشت و تمام تلاشم را می‌کنم تا در دیدارهای بعد اگر فرصتی برایم پیش آمد تمام توانم را برای تیم ملی ارائه کنم.

کریمی در پاسخ به این سؤال که آیا می‌تواند خلایی که چند سال است تیم ملی را در جناح چپ با مشکل روبرو می‌کند پر کند، عنوان کرد: من تمام تلاشم را می‌کنم تا برای تیم ملی مثمر ثمر باشم. خوشحالم که مورد اعتماد کادر فنی قرار گرفتم و اگر باز هم فرصت در اختیارم قرار گیرد آبدیده‌تر خواهم شد و برای تیم ملی عملکرد خوبی ارائه خواهم کرد. جوانان خوبی داریم و آنها می‌توانند به تیم ملی کمک کنند.

وی در مورد نتایج خوب نفت تهران در هفته‌های اخیر اظهار داشت: نفت تهران تیم بسیار خوبی است. متاسفانه در بعضی بازی‌ها بدشانسی آوردیم اما اکنون مدتی است که نتایج بسیار خوبی می‌گیریم و بار دیگر به جایگاه‌مان در جدول بازگشتیم.

کریمی در مورد دیدار مقابل پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس 8 هفته است شکست نخورده و تیم ما نیز مدت‌هاست در لیگ برتر طعم باخت را نچشیده است. در این دیدار هر دو تیم برای بهبود بخشیدن به جایگاه خود برای کسب پیروزی به میدان می‌آیند و مطمئنا بازی زیبایی را مشاهده خواهیم کرد.

هافبک تیم نفت تهران در مورد اینکه آیا شکست 4 بر یک تیمش در جام حذفی مقابل پرسپولیس باعث ایجاد استرس و ترس در این دیدار نخواهد شد، گفت: اصلا چنین چیزی وجود ندارد. آن مسابقه را کاملا فراموش کردیم. شرایط بازی جام حذفی کاملا با لیگ برتر تفاوت دارد در این مسابقه تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا نتیجه خوبی کسب کنیم.

کریمی در مورد اینکه تا به اینجا 10 گل در لیگ به ثمر رسانده و آیا به آقای گلی فکر می‌کند، عنوان کرد: اصلا به این مسئله توجهی ندارم و تنها پیروزی نفت تهران و موفقیت تیم برایم مهم است.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها