گزارش تمرین پرسپولیس؛

علی کریمی ۵ ساعت فیزیوتراپی کرد

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: هرگز با پیروزی در مقابل لبنان دچار غرور نمی‌شویم اما آنها باید می‌دانستند در قد و قواره فوتبال ایران نیستند.
کد خبر: ۵۳۹۱۴۰
حسینی: هواداران پرسپولیس را تنها نگذارند



مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: هرگز با پیروزی در مقابل لبنان دچار غرور نمی‌شویم اما آنها باید می‌دانستند در قد و قواره فوتبال ایران نیستند.
سید جلال حسینی، در خصوص پیروزی 5 بر صفر مقابل لبنان اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنیم که در یک بازی خوب و منطقی و سراپا با انگیزه هدیه کوچکی را به مردم خوب ایران که عاشق فوتبال هستند دادیم.

وی افزود: در بازی با لبنان وقتی با یک گل از حریف جلو افتادیم انگیزه بچه‌ها برای گل‌های بیشتر چند برابر شد و توانستیم به گل‌های بیشتری برسیم.

حسینی ادامه داد: هرگز با این پیروزی دچار غرور نمی‌شویم اما لبنان باید می‌دانست که فوتبالش در قد و قواره ایران نیست. درست است با توجه به اتفاقاتی که پیش آمد ناباورانه با یک گل در لبنان آن شکست تلخ را تحمل کردیم اما همان مسئله برای ما انگیزه ای شد تا در ایران همه چیز را جبران کنیم.

حسینی خاطر نشان کرد: در بازی مقابل لبنان بازی را خوب شروع کردیم و خوب تمام کردیم. اجازه ندادیم حریف در زمان عرض‌اندام کند به نظر من این پیروزی می‌تواند کمک حال ما برای رفتن به جام‌جهانی باشد.

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان درباره اظهارات کی‌روش که اگر با همدیگر یکدل باشیم به جام‌جهانی می‌رویم گفت: همه با این موضوع موافقند. همدلی و یکدلی کاری می‌کنند تا کارهای غیر ممکن برای فوتبال ما ممکن شود. ما در ماه‌های دیگر برای رفتن به جام‌جهانی و جام ملت‌های آسیا کار سختی داریم اما اگر همه با هم در یک عزم ملی پشت همدیگر باشیم کارهای غیرممکن هم ممکن می شود چون پتانسیل فوتبال ما این است که در جام‌جهانی برزیل حضور داشته باشیم.

وی با تشکر از همه هواداران خونگرم ایرانی یادآور شد: همیشه یکی از نقاط قوت فوتبال ایران حضور هوادارانی است که شاید کشورهای آسیایی آرزوی داشتن برخی از آنها را داشته باشند. واقعا حمایت بسیار خوبی در یک روز وسط هفته از ما شد و مطمئن باشید این نگاه ویژه هواداران را بچه‌های تیم ملی بی‌پاسخ نمی‌گذارند. سعی می‌کنیم روند موفقیت خودمان را همین‌طور حفظ کنیم. من به نوبه خودم از تک تک هوادارانی که پشت تیم ملی بودند تشکر می کنم و به خود می‌بالم که برای تیم ملی و این هواداران بازی می‌کنم.

مدافع پرسپولیس در پایان درباره شرایط قرمزپوشان و دیدار مقابل نفت نیز گفت: کار بسیار سختی را در جام حذفی و حتی بازی‌های لیگ در پیش داریم. هوادارن پرسپولیس هم الان باید بیشتر از همیشه از ما حمایت کنند چون باید با توجه به شرایط خوبی که در این تیم به وجود آمده بیشتر تمرکز کنیم و به برد فکر کنیم. هدف ما این است که در چند بازی باقیمانده بهترین استفاده‌ها را ببریم و در جدول لیگ برتر بالاتر بیاییم. از طرفی دیگر باید برنامه ویژه‌ای را برای جام حذفی داشته باشیم بالاخره رسیده به سه امتیاز در بازی مقابل نفت که تیمی هجومی و خطرناک است ما را راحت‌تر به اهدافمان نزدیک می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها