با حکم استاندار قم صورت گرفت؛

کشوری‌فرد مدیرعامل باشگاه صبا شد

آغاز دور مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا؛

صبا به دنبال افزایش سهمیه های ایران در آسیا

در ادامه رقابتهای مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا تیم صبای قم این شانس را دارد که با پیروزی مقابل حریف سرسخت عرب خود سهمیه های ایران را در این رقابتها افزایش بدهد.
کد خبر: ۵۳۹۰۸۶
صبا به دنبال افزایش سهمیه های ایران در آسیا



جام جم- در ادامه رقابتهای مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا تیم صبای قم این شانس را دارد که با پیروزی مقابل حریف سرسخت عرب خود سهمیه های ایران را در این رقابتها افزایش بدهد.
با آغاز فصل جدید رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان دو مسابقه فردا برگزار می شود  که یکی از این دو مسابقه برای فوتبال ایران اهمیت زیادی دارد ، مسابقه ای که در آن  صبای ایران میزبان الشباب امارات است. صبایی های در صورت پیروزی در این دیدار حیاتی سهمیه های ایران در این رقابتها را افزایش خواهند داد.
صبای قم که فصل گذشته در لیگ به مقام چهارم رسید، به دلیل مشکلات متعدد مالی نتوانسته  خود را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا آماده کند. این تیم با هدایت صمد مرفاوی از نظر نتیجه‌گیری نوسان داشته است و شاید تمرکز خود را برای صعود از این مرحله و موفقیت در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گذاشته اند.

بختیاری‌زاده 38 ساله مهره کلیدی است و بعد از حضورش در این تیم، انسجانی خاصی به نماینده قمی‌ها داده است. میلاد نوری بهترین هافبک این تیمی است که در خط حمله نفرات با تجربه‌ای ندارد اما چشم به دوندگی و جوانی مهر‌ه‌هایی همچون فرید کریمی دوخته‌اند.

حریف صبا با کسب رده سوم لیگ فصل گذشته امارات جواز حضور در این مسابقات را بدست آورد. آنها در 14 هفته گذشته لیگ کشور خود از 14 بازی7  پیروزی، 2 تساوی و 5 شکست را تجربه کرده و 23 امتیازی هستند و در جایگاه ششم قرار دارند. هدایت این تیم در فصل جاری برعهده "مارکوس پاگوئتا" برزیلی است.

برنده دیدار صبای ایران و الشباب امارات در گروه B رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با لخویا قطر، پاختاکور ازبکستان و الاتفاق عربستان همگروه می‌شود و برنده بازی النصر امارات و لوکوموتیو ازبکستان در گروه C با تیم‌های سپاهان ایران، الاهلی عربستان و الغرافه قطر رویارو می‌شود.

برنامه دیدارهای پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:
شنبه - 21/11/91
* صبای قم - الشباب امارات، ساعت 15، ورزشگاه یادگار امام قم
داور: عبدالمالک بن عبدالبشیر، کمک‌ها: لی‌تیز لیانگ و لی‌کوک هنگ، داور چهارم: سخبیر  سینگ (همگی از سنگاپور)
ناظر: "معتصم فارسی سلیمان" از اردن، ناظر داوری: "آوین عبدالکریم سایدحسون" از اردن

* النصر امارات - لوکوموتیو ازبکستان، ساعت 19:30، ورزشگاه آل مکتوم دوبی

چهارشنبه - 24/11/91
* بریسبان روآر استرالیا - بوریرام یونایتد تایلند، ساعت 17:30، ورزشگاه بوریرام

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها